۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۲۸۲۹۴۵
امام جمعه پلدختر:

مدیران در عرصه خدمت‌رسانی از شهیدان رجایی و باهنر الگو بگیرند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه پلدختر با بیان این که شهید رجایی و باهنر الگوی مدیران برای خدمت رسانی به مردم هستند، گفت: مسؤولان دستگاه های اجرایی در خدمت رسانی به مردم و کشور باید از آنان الگو بگیرند.
هفته دولت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری، امام جمعه پلدختر، ظهر امروز در دیدار با مسؤولان دستگاه های اجرایی این شهرستان و فرماندار پلدختر با گرامیداشت هفته دولت، با بیان این که شهید رجایی و باهنر الگوی مدیران برای خدمت رسانی به میهن اسلامی و مردم هستند، گفت: خدمت به مردم و جامعه باید با اخلاص باشد.

 

حجت الاسلام سوری با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر بیان کرد: شهادت در عرصه های گوناگون نظام وجب جلوگیری از نفوذ دشمن به حریم نظام مقدس اسلامی شد.

 

وی افزود: امروز نیز با درایت و هدایت رهبر معظم انقلاب و همدلی دولت و ملت جلوی هرگونه نفوذ به کشور را خواهیم گرفت.

 

امام جمعه پلدختر با اشاره به دسیسه های دشمن در نفوذ فرهنگی و سیاسی به کشور، خاطرنشان کرد: ملت ایران هرگز تسلیم توطئه های دشمن نمی شود.

 

وی با تأکید بر توجه مسؤولان در جهت برطرف شدن مطالبات مردم عنوان داشت: خواسته های مردم نمود عینی پیدا کند.

 

دستاوردهای بزرگ نظام جمهوری اسلامی برای مردم مطرح شود

امام جمعه پلدختر ادامه داد: در این ایام با بهره گیری از فرصت ها باید دستاوردهای بزرگ نظام جمهوری اسلامی برای مردم مطرح شود و عملکرد مسؤولان به مردم اطلاع رسانی شود.

 

قدرت اله ترابی نژاد، فرماندار پلدختر، در ادامه گفت: شهیدان رجایی و باهنر نماد تلاش و اسوه خدمت رسانی صادقانه به مردم هستند.

 

وی با بیان این که هفته دولت بهترین فرصت برای معرفی خدمات دولت به مردم است، تصریح کرد: خدمات صادقانه و خالصانه این دو شهید بزرگوار باید اسوه و الگویی مناسب برای مدیران و مسؤولان دستگاه های اجرایی باشد، تا بتوانیم خدمتگزار بی منت برای مردم باشیم.

 

ترابی نژاد با بان این که 35 پروژه عمرانی در هفته دولت به بهره برداری می رسد، افزود: این پروژه ها در بخش های راه روستایی، آسفالت، عمران شهری، اشتغال زایی، کشاورزی، کانال های آب بر، سالن های ورزشی، گاز رسانی و آبرسانی به روستاها اجرا می شود./9459/پ202/ح

ارسال نظرات