۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۲۸۲۹۶۷
جانشین قرارگاه عاشورا:

آذربایجانی‌ها قدردان کاروان‌های رضوی هستند

خبرگزاری رسا ـ سردار پاشایی با اشاره به عمق ارادت و علاقه مردم آذربایجان به اهل بیت عصمت و طهارت، گفت: مردم آذربایجان قدردان کاروان‌های رضوی هستند.
سفيران رضوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار پاشایی، جانشین قرارگاه عاشورا امروز در دیدار خادمان و اعضای کاروان رضوی از بیمارستان محلاتی تبریز با اشاره به گستردگی برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در سراسر کشور اظهار داشت: این کاروان‌ها برکت و رحمت را به سراسر کشور هدیه کرده اند.


وی با اشاره به اقدامات فرهنگی، تبلیغی و خیریه کاروان زیر سایه خورشید در سراسر کشور و استان آذربایجان شرقی گفت: این اقدامات می تواند در جهت کمک به نیازمندان باشد که البته همواره در طول تاریخ مورد توجه بزرگان به ویژه اهل بیت عصمت و طهارت بوده است.


جانشین قرارگاه عاشورا مردم آذربایجان را مردمی عاشق اهل بیت معذفی کرد و گفت: مردم آذربایجان با توجه به علاقه خاص خود به اهل بیت و به خصوص امام رضا(ع) قدردان این حرکت هستند، چنانکه با استقبال وصف‌ناپذیر در همه شهرها نشان دادند که خادم افتخاری ثامن الحجج به شمار می روند.


ایرم از خادمان رضوی نیز در این مراسم در سخنانی به تشریح اهداف حضور کاروان‌های رضوی در استانها پرداخت و گفت: کاروان‌های رضوی مورد تائید رهبر معظم انقلاب بوده و اهداف والایی را دنبال می کند که تحقق شعار امسال از اهداف این کاروان‌ها می باشد.


همچنین در این مراسم برنامه مولودی خوانی از سوی خادمان رضوی اجرا و نشان رضوی به تنی چند از مسؤولان اهدا شد، ضمن این‌که در ادامه این مراسم از پزشکان نمونه، خیر و مسؤولان بیمارستان شهید محلاتی تبریز تقدیر و نشان خادمی به آنان اهدا شد.


بنابر این گزارش، کاروان رضوی امروز در بیمارستان محلاتی تبریز از دکتر مبین پدر جذامیان ایران عیادت و بیماران این مرکز درمانی را با عطر رضوی معطر کرد. دکتر مبین پدر جذامیان ایران است که در سن 90 سالگی به درمان بیماران جذامی می پردازد و به خاطر خدمات درمانی و رسیدگی به امور جذامیان پدر جذامیان ایران لقب گرفته است.


گفتنی است، هیات آلِ محمد تبریز نیز شب گذشته میزبان کاروان رضوی بود. در این برنامه مذهبی حاج صمد قلی زاده رییس شورای هیأت مذهبی تبریز و خادمان رضوی به مدیحه سرایی پرداختند. همچنین اعضای این کانون که اغلب جوانان و نوجوانان هستند، پرچم رضوی را در آغوش گرفته و جسم و روح خود را معطر کردند./935/پ203/ب4

ارسال نظرات