۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۲۸۲۹۷۲
آیت الله علما:

طلاب روحیه شهادت طلبی و ایثار را در خود تقویت کنند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما در دیدار با اساتید حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه طلاب باید روحیه شهادت طلبی و ایثار را در خود تقویت کنند، گفت: اقتدار و عزت ایران مدیون خون مطهر شهدا است.
آيت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جمعی از اساتید حوزه علمیه قم ظهر امروز با آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه دیدار کردند.


آیت الله علما در جمع اساتید حوزه علمیه قم و خانواده های آن ها با اشاره به مجاهدت و رشادت شهدای دوران دفاع مقدس عنوان داشت: شهدا قهرمانان ملت ایران هستند از این رو باید آن ها را به جهانیان معرفی کرد و یادشان را زنده نگاه داشت.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با بیان فرمایشات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، حضور در مناطق عملیاتی تأثیراتی بسیار عمیق و سازنده در روحیات افراد ایجاد می کند.


وی در ادامه ابراز کرد: ملت ایران اکنون به روحیه شهادت طلبی و مجاهدت در جوانان به ویژه طلاب و روحانیان نیاز دارد، با تقویت این خصوصیات در خود از گنجینه ها و دستاوردهای انقلاب پاسداری کنید.


امام جمعه کرمانشاه به اقتدار ایران در منطقه اشاره و تأکید کرد: شهدا جانانه در برابر دشمنان ایستادگی کردند و منجر به اقتدار و عظمت ایران شدند، این روحیه را باید حفظ کرد تا دشمنان فکر تجاوز به خاک ایران را نداشته باشند.

آیت الله علما در ادامه افزود: ایران به عنوان الگویی برای کشورهای اسلامی تبدیل شده است و شاهد این هستیم که بسیاری از کشورها با الگو برداری از انقلاب ایران در برابر دشمنانشان ایستادگی و مقاومت می کنند.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در پایان اظهار کرد: به برکت ایثار و فداکاری شهدا اکنون تمام جهان در برابر ایران زانو زده اند و توان مقابله را با جمهوری اسلامی ایران را ندارند./857/پ202/ب4

ارسال نظرات