۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۲۸۳۰۱۶
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

مذاکره همراه با تهدید از نیرنگ های دشمنان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی مذاکره همراه با تهدید را یکی از نیرنگ های دشمنان اسلام عنوان کرد و گفت: دشمنی که پای میز مذاکره نشسته ما را تهدید به آغاز جنگ نظامی می کند.
يادواره شهدا يادواره شهدا يادواره شهدا يادواره شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، سردار خرم، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی عصر امروز در یادواره شهید غلامعلی نیکخواه و 312 شهید کارمند آذربایجان غربی که به مناسبت هفته دولت در سالن آمفی تئاتر اداره برق ارومیه برگزار شد به ویژگی های شهید نیکخواه اشاره کرد و اظهار داشت: وی انسانی مکتبی بود و در عین حال که در آمریکا تحصیل می کرد به نقل از دوستانشان به حدی به عبادت و نماز اهمیت می داد که برخی او را فردی متظاهر و برخی ایدئولوژیست می نامیدند.

 

وی ادامه داد: شهید نیکخواه برای کسب رضایت الهی همواره سفر می کردند و از بروجن به ارومیه آمدند تا در این منطقه خدمت کرده و در نهایت به شهادت رسیدند.

 

سردار خرم وصیت اصلی شهدا به همه بازماندگان شان را تاسی به راه و شأن و ادامه دادن این مسیر عنوان و اضافه کرد: اگر ما می خواهیم که این انقلاب عظیم را ادامه داده و به سر منزل مقصود برسانیم باید از وصیت شهدا که همان ادامه دادن راه شان و رسیدن به درجه رفیع شهادت است، پیروی کنیم.

 

مذاکره همراه با تهدید یکی از نیرنگ های دشمنان اسلام است

وی مذاکره همراه با تهدید را یکی از نیرنگ های دشمنان اسلام عنوان کرد و گفت: دشمنی که پای میز مذاکره نشسته ما را به آغاز جنگ نظامی تهدید می‌کند که این خود از خدعه های آنان است.

 

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی معرفی شاخص و الگو در جامعه را ضروری دانست و افزود: ما باید برای هر امری شاخص معرفی کنیم، مثلا شاخص عالم بصیر شهید مطهری(ره) و یا شهید نیکخواه به عنوان کارمند نمونه ای است که به مقام رفیع شهادت رسید، جامعه و جوان ما نیاز به الگوهای دقیق و قوی دارد تا بتواند روی پای خود بایستد.

 

وی بر ضرورت برگزاری گفتمان های انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: ما با برگزاری گفتمان های انقلابی باید این انقلاب و دستاوردهای آن را به نسل های آینده انتقال دهیم.

 

آذربایجان غربی 12 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است

قربانعلی سعادت، استاندار آذربایجان غربی در این یادواره نقطه به نقطه آذربایجان غربی را جای پای شهدای گلگون کفن دانست و اظهار کرد: 12 هزار شهید این استان که مقدمه ساز امنیت، سربلندی، عزت و شرافت ملت ایران بودند، رد پاهای شان در جای جای این خطه از خاک ایران مشهود است.

 

وی آذربایجان غربی را رنگین کمانی از اقوام مختلف خواند و گفت: در این استان به دلیل وجود قومیت های مختلف در اوایل انقلاب و در دوران دفاع مقدس، دشمنان تلاش های بسیاری کردند تا با استفاده از این اختلافات قومی و قبیله ای آتش تفرقه را در این منطقه داغ تر کرده و علیه انقلاب اسلامی و بر اندازی آن اقدام کنند.

 

سعادت هدایت ها و رهنمودهای امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری را عامل حل اختلافات قبیله ای و ایجاد ثبات و آرامش در این منطقه عنوان و اضافه کرد: امروز در سایه چنین هدایت ها و روشنگری های عالمانه است که ما به کار و تلاش و فعالیت خود با صلح و سازش ادامه می دهیم.

 

گفتنی است در یادواره شهید غلامعلی نیکخواه و 312 شهید کارمند آذربایجان غربی از همسر و فرزند وی و نیز خانواده شهید ناصر خدایی تقدیر و تجلیل شد./1301/پ202/ب4

ارسال نظرات