۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۲۸۳۰۳۶
به مناسبت هفته دولت و در ارومیه؛

یادواره شهید نیکخواه و 312 شهید کارمند آذربایجان غربی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ یادوراه شهید غلامعلی نیکخواه و 312 شهید کارمند آذربایجان غربی همزمان با هفته دولت و با حضور خانواده این شهید بزرگوار در ارومیه برگزار شد.
يادواره شهدا

مهدی نیکخواه، فرزند شهید غلامعلی نیکخواه در حاشیه مراسم یادواره شهید غلامعلی نیکخواه و 312 شهید کارمند آذربایجان غربی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به نقش و جایگاه شهادت در دین اسلام گفت: فرزندان شهدا از فرزندان افراد معمولی در رساندن پیغام شهدا و اهداف آنان به نسل های جدید وظیفه بیشتری دارند.

 

وی افزود: کسی که پدرش به شهادت نرسیده است، شاید خیلی از وقایع را از نزدیک لمس نکرده و ندانسته است، ولی ما فرزندان شهدا که سال ها با یاد و خاطره و اهداف پدرانمان زندگی کرده ایم و خاطره آنان را بارها از نزدیکان مان شنیده ایم، باید بقیه جوانان را آگاه کنیم.

 

نیکخواه لازمه هدایت پذیری جوانان را آگاهی آنان از اهداف شهدا دانست و گفت: ما باید به دیگر جوانان اطلاع دهیم که پدرانمان چه اهداف و نیاتی داشتند تا آن ها آگاه شده و هدایت شوند و در این مسیر حرکت کنند.

 

وی راه به ثمر رسیدن خون شهیدان این مرز و بوم را تلاش و فعالیت جوانان در این عرصه عنوان و اضافه کرد: با تلاش ما جوانان خون شهیدان به ثمر می نشیند و مشکلاتی که وجود دارد با توکل بر خدای متعال حل می شود.

 

فرزند شهید غلامعلی نیکخواه تصریح کرد: تمام جوانان با الگو گرفتن از شهدای اسلام و اهداف و نیات ایشان، سعی کنیم که کشور را به پیش برده و همگی در کنار هم و با همکاری هم موفق شویم.

 

نیکخواه گفت: من امروز و در این جمع فهمیدم که چرا پدرم ارومیه را برای اقامت و خدمت انتخاب کرده بودند و ارزش و مقام ایشان بیش از گذشته برایم معلوم شد.

 

گفتنی است، در این مراسم از همسر و فرزند شهید غلامعلی نیکخواه که در اصفهان ساکن هستند دعوت شده بود و در ضمن مراسم از وی به همراه خانواده شهید ناصر خدایی تقدیر شد./1301/پ202/ب4

ارسال نظرات