۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳
کد خبر: ۲۸۳۰۵۸
استاد حوزه علمیه بابل:

نیروهای انقلابی از توطئه های دشمنان غافل نشوند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه بابل با تأکید بر بصیرت افزایی و رصد توطئه های دشمنان، گفت: نیروهای انقلاب با دوراندیشی، عمق استراتژی و اهداف دشمنان نظام و انقلاب به‏ویژه مثلث شوم آمریکا، انگلیس و اسرائیل را ببینند و هرگز از توطئه‏های پنهان و آشکار آنان غافل نشوند.
حسين تقي پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل،حجت الاسلام حسین تقی پور، مسؤول مدرسه علمیه امام حسین(ع)، در جمع نخبگان شهر گتاب، به نقش اثرگذار مقام معظم رهبری در دیدبانی و رصد جریان‌های ضد انقلاب پرداخت و گفت: مقام معظم رهبری بیش از بیست سال با رصد هوشمندانه جریان های برانداز و ضد انقلاب توطئه های دشمنان به ویژه آمریکا ، هشدارهای لازم را بیان می‌کنند.

 

وی افزود: متأسفانه سنگربانان نظام اسلامی در حوزه‌های مختلف با جدیت در حوزه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی عمل نمی کنند.

 

استاد حوزه علمیه بابل با بیان این مطلب که به فراخور طرح ریزی دشمنان اسلام و انقلاب، مقام معظم رهبری دستورات لازم را بیان می کنند، خاطرنشان کرد: هشدار در خصوص تهاجم، شبیخون و ناتوی فرهنگی از سوی امام خامنه ایی، در مقاطع مختلف نشان از وضعیت ما در تقابل با دشمنان و نیز میزان پیشروی آنها دارد.

 

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در مقطعی از اهداف مرموز جبهه استکبار مبنی بر سکولاریزه‏کردن و دین‏زدایی و به دوران طاغوت برگرداندن جامعه پرده برداشتند و نسبت به خودباختگی برخی از عوامل داخلی هشدار دادند.

 

حجت الاسلام تقی پور به بیان دیدگاه‌های فتنه گران برای تغییر ذائقه و قرار دادن جامعه در راستای اهداف فتننه گران اشاره و تصریح کرد: برخی از اهالی فتنه در پشت شعار عوام‌فریبانه اسلام رحمانی، با غفلت متعمدانه از گرگان در کمین نشسته برای براندازی انقلاب و اسلام، هرگونه مبارزه با ظلم و فساد را خشونت تلقی می‏کنند که مقام معظم رهبری با ورود قاطعانه نسبت به این فتنه جدید هشدار دادند.

 

وی به ایستادگی مقام معظم رهبری در جریان فتنه برای حفظ انقلاب پرداخت و اذعان کرد: مقام عظمای ولایتگاهی یک‏تنه در حمایت از نهضت بیداری اسلامی و خط مقاومت در برابر نقشه‏های استکباری در منطقه با صلابت ایستاده اند در صورتی که بسیاری از نخبگان سیاسی، ایشان را در این مسیر همراهی نکردند.

 

استاد حوزه علمیه بابل به موضوع آرمانگرایی بر اساس حقیقت گرایی در بیانات و مواضع رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: در دیدگاه مقام معظم رهبری حمایت از مساله قدس، مسجدالاقصی و مبارزه با اسرائیل غاصب به‏عنوان آرمانی همیشگی است زیرا سیره رفتاری ایشان در حمایت از محرومان و مظلومان، همچون اجداد طاهرینش کونا للظالم خصماً و للمظلوم عونا است.

 

وی افزود: زمانی که دشمن با طرح ریزی بسیار گسترده خود در فلج کردن اقتصاد جمهوری اسلامی و محاصره اقتصادی بود، مقام معظم رهبری با بیان اقتصاد مقاومتی راه نجات از این توطئه دشمنان را بیان فرمودند.

 

حجت الاسلام تقی پور اقتصاد مقاومتی را نسخه شفابخش اقتصاد بیمار ایران دانست و گفت: مسؤولان باید برای اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی و توجه به سرمایه‏های داخلی و مبارزه همه‏جانبه با انواع فساد عمل کنند.

 

وی به هجمه گسترده دشمنان شبکه های مجازی و دستور مقام معظم رهبری برای تشکیل شورای عالی مجازی اشاره کرد و ادامه داد: امام خامنه ای زمانی که ردپای خصم دون را در فضای مجازی می‏بیند،نسخه راهبردی مقابله با آن‏ را شورای عالی فضای مجازی و یافتن راه‏کارهای عملی در این حوزه بیان می‌کنند.

 

مسؤول مدرسه علمیه امام حسین(ع) بابل ضمن انتقاد از خواب زدگی برخی نخبگان سیاسی و مسؤولان و عدم اجرای فرامین مقام معظم رهبری تأکید کرد: شیطان بزرگ، تنها ملت سلحشور ایران را سد راه غارت‏گری خود می‏ بیند و از این رو با همه توان به ‏دنبال براندازی نرم، تغییر ذائقه و سکولاریزه کردن این جامعه اسلامی و انقلابی است.

 

وی با اشاره به پنج راهبرد آمریکا علیه ایران، اظهار داشت: دلسرد‏کردن مردم از اسلام و انقلاب، گرفتن غیرت و تعصب انقلابی و جهادی مردم، تغییر ذائقه انقلابی، حاکم کردن عوامل فتنه و شکستن صفوف به هم فشرده و منسجم ملت ایران با ایجاد اختلاف داخلی راهبرد مهم آمریکا علیه نظام اسلامی است.

 

حجت الاسلام تقی پور با هشدار نسبت به برخی بلندگوهای دشمن در داخل کشور، گفت: دشمن با جمعی از پیاده نظام خود در قالب انفعال و ارتجاع، زبان به یاوه‏گویی باز می‏کند و در مقام ناپرهیزی و ذوق‏زدگی مستانه به بهانه برجام هسته‏ای از استحاله ملت ایران سخن بر زبان جاری می‏سازد.

 

وی ادامه داد: از این رو مقام معظم رهبری از توده مردم به‏ویژه آنان‏که دل به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و ملت ایران دارند، می‏خواهند که گرفتار مباحث انحرافی و سرگرم‏کننده پیرامون برجام نشوند.

 

استاد حوزه علمیه بابل با تأکید بر بصیرت افزایی و رصد توطئه های دشمنان خاطرنشان کرد: نیروهای انقلاب با دوراندیشی، عمق استراتژی و اهداف دشمنان نظام و انقلاب به‏ویژه مثلث شوم آمریکا، انگلیس و اسرائیل را ببینند و هرگز از توطئه‏های پنهان و آشکار آنان غافل نشوند./1313/پ202/ح

ارسال نظرات