۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۲۸۳۳۰۰
آیت‌ الله دری نجف آبادی:

دهه‌ کرامت مظهر تجلی الهی و نماد ولایتمداری ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ آیت‌ الله دری نجف آبادی با بیان این که دهه‌ کرامت مظهر تجلی الهی و نماد ولایتمداری ملت ایران اسلامی است، گفت: دهه کرامت فرصتی ارزشمند جهت شناخت اهل بیت(ع) و تحول در شیوه زندگی اسلامی است.
آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت‌ الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، بعد ظهر امروز سه شنبه سوم شهریور، در دیدار خادمان حرم علی بن موسی الرضا(ع) در اراک، با بیان این که دهه‌ کرامت مظهر تجلی الهی و نماد ولایتمداری ملت ایران اسلامی است، گفت: دهه کرامت فرصتی ارزشمند در جهت شناخت اهل بیت(ع) و تحول در شیوه زندگی اسلامی است.

 

آیت‌ الله دری نجف آبادی، با اشاره به این که میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا (ع) دو واقعه مهم در دهه کرامت است، اظهار داشت: دهه کرامت را همه باید قدر بدانند و مفهوم آن را از خدا و اهل بیت(ع) بیاموزیم.

 

امام رضا تجلی کرامت در دنیا است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که امام رضا(ع) تجلی‌گاه کرامت در دنیا است، خاطر نشان کرد: ترویج و گسترش فرهنگ رضوی زمینه‌ساز تبیین فرهنگ گفت‌وگو در دنیای اسلام است.

 

امام جمعه اراک با بیان این که امام رضا(ع) و امام جوانمان، حضرت جواد(ع) باید الگوی پسران و برادران باشد اظهار داشت: همچنین حضرت معصومه(س) که نماد عفاف، حجاب و معنویت است، ‌الگوی دختران و زنان باشد.

 

آیت‌ الله دری نجف آبادی، خاطر نشان کرد: همه باید در راستای رسیدن به کمال و اهداف عالیه و آموزه‌های بزرگان دین اسلام تلاش کنیم و اهل بیت(ع) به ویژه امام رضا(ع) را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم و از این آموزه ها به شایستگی بهره مند شویم.

 

ساخت زائرسرای استان مرکزی در مشهد مقدس

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در استان مرکزی، با بیان این که امام رضا(ع) با صبر و کرامت در مسیر بقا و تداوم اسلام از خودگذشتگی های بسیار کرد، ابراز داشت: وجود مبارک امام رضا(ع) در ایران اسلامی سبب شد تا از بسیاری اختلافات و جدایی‌ها جلوگیری شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به عملیات اجرایی ساخت زائرسرای ارزان قیمت استان مرکزی در مشهد مقدس بیان داشت: ساخت زائرسراهای ارزان قیمت در مشهد با عنایات ویژه مقام معظم رهبری شکل گرفته است و زائرسرای استان مرکزی در زمینی به مساحت 10 هکتار بنا می‌شود.

 

کاروان زیر سایه خورشید در جامعه اسلامی آثار مثبتی را برجای گذاشته است

آیت‌ الله دری نجف آبادی، اظهار کرد: کاروان زیر سایه خورشید با تبیین ارزش‌های امامت و ولایت در جامعه اسلامی آثار خوبی را برجای گذاشته است و آستان قدس رضوی با این برنامه پسندیده اهداف ارزشمندی را دنبال می‌کند.

 

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در استان مرکزی در ادامه بیان کرد: بسیاری از افراد بنا بر دلایل گوناگون نمی توانند به حرم علی بن موسی الرضا(ع) در جهت زیارت معنوی حضور یابند و امروز کاروان زیر سایه خورشید با عطر محمدی فضایی معنوی در استان مرکزی ایجاد کرد./842/پ202/ب4

ارسال نظرات