۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۲۸۳۳۲۳
استاد حوزه علمیه مازندران:

لبخندهای شیطان بزرگ موجب ذوق زدگی مسؤولان نشود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران در رسیدن به قله های پیشرفت و تعالی مصمم و با اراده هستند، گفت: غربی ها نیز به خوبی می دانند که با تهدید و تحریم نمی توانند حتی گوشه ای از اراده ملت در رسیدن به آرمان های انقلاب را کمرنگ کنند.
امام جمعه جويبار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در جویبار، حجت الاسلام محمداسماعیل قلی پور، استاد حوزه علمیه مازندران، عصر امروز در دیدار جمعی از نخبگان مازندران با گرامی داشت دهه کرامت اظهارداشت: دهه کرامت فرصت ارزشمندی در راستای تبیین و ترویج سیره رضوی است که باید از برنامه های آن در راستای ارتقای معرفت دینی بهره گیری شود.

 

وی با بیان این که امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) به عنوان افتخارات ارزشمندی در ایران اسلامی حضور دارند، بیان داشت: انسان باید سیره نورانی اهل بیت معصومان(ع) را به عنوان الگویی ارزنده در برنامه های زندگی خود نهادینه کند.

 

امام جمعه شهرستان جویبار با بیان این که انسان باید زندگی درست و رفتار کریمانه را از امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) الگوبرداری کند، تصریح کرد: استفاده از فرصت ها درس بزرگ آموزه های دینی است که باید تلاش های شایسته ای در این راستا صورت دهیم.

 

حجت الاسلام قلی پور ادامه داد: انسان باید از فرصت های زندگی به بهترین نحو ممکن و در راستای سعادت و تعالی خود بهره گیری کند که می تواند ما را به تقرب الی الله و مراتب والایی در نظام هستی برساند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که فعالیت های نخبگان در راستای خدمت گذاری به مردم است، گفت: خدمت به مردم به عنوان توفیق ارزشمندی است که انسان باید نهایت بهره برداری را از آن داشته باشد.

 

امام جمعه جویبار با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری تصریح کرد: نخبگان مهندسان پیشرفت آینده کشور هستند که باید تلاش کنیم تا در پیشرفت علمی با شتاب بالایی حرکت کنیم.

 

وی با تاکید بر این که بهره گیری از ظرفیت های نخبگان جامعه را در مسیر پیشرفت و تعالی قرار می دهد، گفت: نخبگان اثرگذاری بسیاری در جامعه دارند که باید از ظرفیت های والای آنان به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

 

حجت الاسلام قلی پور تصریح کرد: دولت ها باید در تلاش باشند تا از فکر و استعداد نخبگان به بهترین نحو ممکن استفاده کرده و زمینه حضور بیش از پیش آنان در برنامه ها و فعالیت ها فراهم شود.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که نخبگان باید از ظرفیت های ارزشمند خود در مسیر پیشرفت و توسعه بهره گیری کنند، گفت: نخبگان توان والایی دارند که می توانیم برای توسعه علم و صنعت از آن استفاده کنیم.

 

امام جمعه جویبار با تاکید بر این که استعدادهای خوب و ارزشمندی در کشور وجود دارد که باید از این ظرفیت ها نهایت بهره برداری شود، افزود: شناسایی و استفاده بهینه از نخبگان و استعدادها می تواند مسیر پیشرفت و تعالی نظام اسلامی را هموارتر کند که باید تلاش های شایسته ای در راستای حمایت از نخبگان انجام شود.

 

وی تصریح کرد: نخبگان نیازمند حمایت های جدی تر هستند که باید از این سرمایه های گرانقدر استفاده کنیم تا بتوانیم نظام اسلامی را در مسیر پیشرفت و اقتدار همیشگی قرار دهیم.

 

حجت الاسلام قلی پور تحقق اقتصاد مقاومتی را به عنوان امری ضروری و مهم در راستای خودکفایی کشور دانست و خاطرنشان کرد: بهره گیری از اقتصاد مقاومتی می تواند نظام اسلامی را در مسیر ارزشمند و والایی قرار دهد که باید از سرمایه ها و ظرفیت های داخلی به درستی استفاده کنیم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران به تلاش غرب جهت جلوگیری از پیشرفت و تعالی نظام اسلامی اشاره کرد و با بیان این که آمریکایی ها در رأس دشمنان همه توان و ابزار خود را در سه دهه اخیر برای تضعیف نظام اسلامی به کار گرفت، خاطرنشان کرد: اما هوشیاری و همچنین مقاومت ملت ایران مانع تحقق توطئه های دشمنان شد.

 

وی با بیان این که غرب به خیال خام خود فکر می کرد با تحریم های فلج کننده می تواند ملت ایران را از رسیدن به آرمان های متعالی بازدارد، افزود: هیچ حرکتی نمی تواند مانع رسیدن کشورمان به قله های پیشرفت شود.

 

حجت الاسلام قلی پور با تأکید بر این که ملت ایران در رسیدن به قله های پیشرفت و تعالی مصمم و با اراده هستند، خاطرنشان کرد: غربی ها نیز به خوبی می دانند که با تهدید و تحریم نمی توانند حتی گوشه ای از اراده ملت در رسیدن به آرمان های انقلاب را کمرنگ کنند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسؤولان مراقب خدعه های آمریکایی و انگلیسی باشند، بیان داشت: همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز هشدار دادند، ملت ما هیچ گاه اجازه کوچکترین نفوذ سیاسی و اقتصادی را به آمریکایی ها نخواهند داد./950/پ202/ب4

ارسال نظرات