۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۱
کد خبر: ۲۸۳۳۴۸
امام جمعه شهرضا تأکید کرد:

حضور جوانان به رونق و شادابی مساجد می افزاید

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرضا استفاده از آراء و اندیشه های متعدد را گامی مؤثر در راستای اداره بهتر امور مساجد دانست و گفت: حضور افراد مؤمن و متعهد به ویژه جوان و تحصیل کرده در مساجد سبب رونق و شادابی مساجد خواهد شد.
حجت الاسلام يعقوبي امام جمعه شهرضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی، امام جمعه شهرضا شب گذشته در حاشیه شورای اسلامی شهرستان شهرضا و در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: مساجد همواره محل رتق و فتق امور مردم بوده است و باید سیاست هایی اتخاذ شود، تا این رسالت اجتماعی مسجد احیا شود.

 

 

وی در ادامه با اشاره به فتوای رهبر معظم انقلاب در خصوص محوریت ائمه جمعه شهرستان ها در اداره امور مساجد عنوان کرد: این اقدام از سوی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان اصفهان نیز مورد تأیید و ابلاغ قرار گرفته است.

 

 

امام جمعه شهرضا تصریح کرد: هر گاه امام جماعت مسجدی بتواند با تعامل مناسب ارتباط خوبی با اعضاء هیأت امنا، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محل و سایر مردم برقار کند، باید مورد تقدیر و تشکر قرار گیرد.

 

 

حجت الاسلام یعقوبی ترویج مبانی دینی و عبادی را مهم ترین رسالت مساجد برشمرد و تأکید کرد: هر گونه فعالیتی در حوزه مساجد انجام می شود باید محور امور مسجد یعنی اقامه نماز را مد نظر قرار داده و از لزوم ادای این تکلیف الهی عدول نکند.

 

 

وی با اشاره به نقش سازنده مداری علمیه در حل مشکلات مساجد عنوان کرد: حوزه های علمیه همواره بخش اعظمی از مشکلات مساجد را برطرف کرده اند که تأمین امامان جماعت به عنوان ارکان اداره مساجد یکی از آنهاست.

 

 

حجت الاسلام یعقوبی در پایان استفاده از آراء و اندیشه های متعدد را گامی مؤثر در راستای اداره بهتر امور مساجد دانست و گفت: حضور افراد مؤمن و متعهد به ویژه جوان و تحصیل کرده در مساجد سبب رونق و شادابی مساجد خواهد شد./868/پ202/ب4

ارسال نظرات