۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۲۸۳۳۷۴
با حضور کاروان زیر سایه خورشید؛

پرچم متبرک رضوی در زابل به اهتزاز درآمد

خبرگزاری رسا ـ کاروان «زیر سایه خورشید» متشکل از خادمان آستان قدس رضوی که از روز دوشنبه، 2 شهریورماه وارد شهرستان‌های شمالی منطقه سیستان شدند، شب گذشته در میدان امام رضا (ع) شهرستان زابل پرچم متبرک رضوی را به اهتزاز درآوردند.
زير سايه خورشيد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، کاروان «زیر سایه خورشید» متشکل از خادمان آستان قدس رضوی که از روز دوشنبه، 2 شهریورماه وارد شهرستان‌های شمالی منطقه سیستان شدند، شب گذشته در میدان امام رضا (ع) شهرستان زابل پرچم متبرک رضوی را به اهتزاز درآوردند.


کاروان خدّام آستان قدس رضوی که از روز جمعه وارد استان سیستان و بلوچستان شده بودند، پس از شرکت در مراسم نماز جمعه و جشن میلاد حضرت معصومه (س) در مسجد امام حسین (ع) چابهار، به کنارک در جنوب بلوچستان رفته و سپس با سفر به دلگان، بزمان و ایرانشهر مورد استقبال مردم شیعه و سنی این منطقه قرار گرفتند.


این کاروان همچنین روز دوشنبه در میدان امام علی(ع) شهرستان هامون، مصلای الغدیر زهک، مسجد جامع شهرستان هیرمند و مسجد جامع سیدالشهدا (ع) شهرستان نیمروز پس از استقبال مردم ولایی منطقه شمالی سیستان در جشن‌های میلاد امام رضا (ع) شرکت کردند.


حاملان پرچم سبز رضوی صبح فردا، چهارشنبه 4 شهریورماه وارد زاهدان شده و در حسینیه امام رضا(ع) نیروی انتظامی و فاطمیه سپاه سلمان سیستان و بلوچستان حضور پیدا می‌کنند.


چهارشنبه شب نیز بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا، در مراسم جشن میلاد امام رضا(ع) که همراه با کرسی تلاوت قرآن با قرائت استاد حاج سعید طوسی در مسجد حضرت علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد./831/پ203/ب4

ارسال نظرات