۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۲۸۳۳۹۱

حجت الاسلام والمسلمین شیخ توکل بیات به ملکوت اعلی پیوست

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین شیخ توکل بیات، یکی از اساتید برجسته حوزه علمیه زنجان بعد از تحمل مدت ها بیماری شامگاه گذشته دارفانی را وداع گفت و به ملکوت اعلی پیوست.
حجت الاسلام والمسلمین شیخ توکل بیات به ملکوت اعلی پیوست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام شیخ توکل بیات، یکی از اساتید برجسته حوزه علمیه زنجان، شامگاه دیروز بعد از تحمل سال ها درد و رنج بیماری، دار فانی را وداع گفت.

 

بنابر این گزارش؛ حجت الاسلام والمسلمین بیات یکی از اساتید برجسته حوزه علمیه زنجان بین سال های 64 تا 81 بود و در این مدت زحمات فراوانی را برای تربیت شاگردانی عالم و مهذب متحمل شد که متأسفانه بعد از این تاریخ، بیماری قدرت تربیت شاگردان بیشتر را از ایشان گرفت و حوزه علمیه زنجان را از وجود چنین استادی بی بهره گذاشت.

 

وی افزون بر این که سال ها در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور یافته و درس خویش را برای دفاع از وطن تعطیل کرده بود، فرزند ارشد خویش را نیز در این راه فدای اسلام و انقلاب کرد و سپس برای خدمت در سنگر علم به زنجان بازگشته و شروع به تربیت شاگردان فراوانی نمود اما از سال 81 و در اثر عارضه بیماری سکته مغزی خانه نشین شد.

 

گفتنی است؛ مراسم وداع و خاکسپاری این عالم فقید امروز برگزار شده و مراسم ترحیم وی نیز از سوی خانواده و فرزندانشان امروز برگزار می شود./949/پ203/ب4

ارسال نظرات