۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۲۸۳۴۲۱

اعزام فعالان کانون‌های مساجد لرستان به طرح اندیشه های آسمانی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به برگزاری همایش طرح اندیشه های آسمانی در مشهد مقدس، با هدف کادرسازی برای کانون های مساجد، گفت: در حوزه برادران، 44 نفر از فعالان کانون‌های مساجد لرستان به طرح اندیشه های آسمانی اعزام شدند.
حجت الاسلام موسوي، مسؤول کانون هاي مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، ظهر امروز در این مراسم گفت: دوره آموزشی فرهنگی اندیشه‌های آسمانی از 31 مرداد ماه، با حضور فعالان کانون های مساجد کشور در مشهد مقدس آغاز شده است.

 

وی با بیان این که هشتمین همایش سراسری اندیشه های آسمانی در شهر مشهد مقدس برگزار می شود، محتوای آموزشی این همایش در قالب 3 طرح «رابطه»، «انس» و «رهنمون» برنامه‌ریزی شده است.

 

حجت الاسلام موسوی افزود: در حوزه برادران، امروز 44 نفر از فعالان کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان به طرح اندیشه های آسمانی اعزام شدند.

 

وی در ادامه تصریح کرد: دوره آموزشی طرح اندیشه های آسمانی ویژه فعالان کانون مساجد استان لرستان پنج روزه است.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که 18 شهریور ماه نیز رابطین واحد خواهران کانون مساجد استان نیز به مشهد مقدس اعزام می شوند، خاطرنشان کرد: در قالب یک کاروان 22 نفر از واحد خواهران در طرح اندیشه های آسمانی حضور خواهند داشت.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان دوره آموزشی بانوان طرح اندیشه های آسمانی را چهار روزه اعلام کرد و اظهار داشت: در این دوره های آموزشی شرکت کنندگان کانون مساجد با کلیات و چارچوب مفهومی اقتدار فرهنگی و کلید واژه های این ادبیات آشنا می شوند.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این دوره های آموزشی، ارائه الگو و فرانمای مسجد طراز اسلامی در زمینه اقتدار فرهنگی است.

 

حجت الاسلام موسوی جبهه شناسی مباحثی همچون اهمیت شناخت جبهه خودی و غیر خودی، نبرد حق و باطل، حرکت جهادی و انقلابی بودن را از جمله محورهای برگزاری هشتمین همایش سراسری اندیشه های آسمانی در مشهد مقدس بیان کرد.

 

وی تصریح کرد: ولایت الله، ولایت ظلمت(طاغوت)، مختصات شناسی جبهه خودی و جبهه دشمن، مرزبانی و دیده بانی از جبهه حق و ولایت الله از دیگر محورهای برگزاری این همایش است.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان یادآور شد: دوره آموزشی اندیشه های آموزشی با هدف کادر سازی برای کانون های مساجد و با نگاه تربیت تشکیلاتی مبتنی بر مبانی دینی برگزار می شود./9459/پ202/ب4

ارسال نظرات