۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹
کد خبر: ۲۸۳۴۲۶
امام جمعه چالوس:

فکر تغییر رویکرد آمریکایی ها پس از توافق هسته ای ساده لوحانه است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران، فکر عادی سازی روابط با آمریکایی ها را ساده لوحه دانست و گفت: آمریکایی ها حتی پس از توافق هسته ای نیز دشمن اصلی ملت ایران هستند و شعار مرگ بر آمریکا شعار محوری مردم کشورمان باقی خواهد ماند.
امام جمعه چالوس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در چالوس، حجت الاسلام راشدی نوری امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان با تبریک فرا رسیدن هفته دولت، همدلی و همزبانی میان دولت و ملت را یک اصل مهم و راهبردی در جهت رشد و بالندگی جامعه دانست و گفت: هر گاه وحدت و همدلی در جامعه کمرنگ شد، شاهد پدید آمدن مشکلات در کشور بودیم.

 

وی با اشاره به این که شک و شبهه ایجاد کردن در افکار و ذهن مردم، وحدت و همبستگی را در کشور خدشه دارمی کند، افزود: باید از اقدامی که موجب خدشه دارشدن وحدت ملی می شود به شدت پرهیز شود.

 

امام جمعه چالوس با اشاره به این که متأسفانه امروز در جامعه شاهد گسترش شبهه در مسائل اقتصادی، سیاسی و دینی هستیم، خاطرنشان کرد: اگر در مسائل دینی و اعتقادی بدون بررسی و پرسش آن شبهه را وارد بداند چه در اصول و فروع و یا در احکام دینی، باعث سست شدن اعتقادات و کم کم از دست دادن آن می شود.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که شبهه همانند گردبادی که انسان را با خود می‌برد و او را در فضای تاریک و نامعلومی رها می کند، افزود: کسانی‌که به دنبال شبهه افکنی هستند می خواهند در عقیده و فکر انسان ها دست اندازی کنند تا جلوی حرکت آنان را بگیرند تا در این فرصت طعمه و لقمه ای بدست آورند.

 

امام جمعه چالوس همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، این شهید ارزشمند نظام اسلامی را بهترین الگو برای مدیران امروز کشورمان دانست و گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمت گزاری صادقانه به نظام اسلامی هستند که باید همواره مورد توجه مسؤولان کشورمان قرار گیرند.

 

وی با بیان این که هفته دولت فرصتی است تا دولتمردان خدمات و برنامه های خود را به مردم ارائه دهند و انتظارات و مطالبات مردم را بشنوند و نقاط ضعف و قوت عملکرد خود را بررسی کنند، گفت: این تعامل و ارتباط دوسویه دولت با مردم موجب می شود، مسؤولان تا هم مردم را نسبت به خدمات دولت آگاه و دلگرم کنند و هم با گرفتن نظرات و انتقادات مردم، نقاط ضعف خود را جبران کنند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران امروز فرصت خدمت گزاری مناسبی را در اختیار مسؤولان کشور قرار داده است، گفت: مدیران و مسؤولان کشور باید از همه توان و فرصت خود در جهت خدمت به مردم بهره گیرند.

 

حجت الاسلام راشدی نوری با بیان این که امروز به برکت انقلاب خدمات ارزشمندی به بخش های مختلف کشور ارائه شده است، تصریح کرد: متأسفانه هنوز به طور شایسته ای خدمات گسترده نظام به خوبی برای مردم تبیین نشده و هفته دولت فرصت مغتنمی است تا دولتمردان دستاوردها و خدمات ارزنده نظام را برای مردم تبیین و تشریح کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به هشدار مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص نفوذ سیاسی آمریکا در کشور پس از توافق نامه هسته ای اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با دوراندیشی و احاطه ای که به مسائل جهانی دارند، توطئه جدید آمریکایی ها را برملأ کردند و همین مسأله موجب غافل گیری دشمن شده است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران بر ضرورت هوشیاری و بصیرت مسؤولان در برخورد با خدعه های دشمنان تأکید کرد و افزود: شناخت نسبت به برنامه ها و نقشه های استکبار و مبارزه با آن در موقعیت کنونی مصداق مجاهدت است.

 

حجت الاسلام راشدی نوری از آمریکا به عنوان دشمن اصلی اسلام و مسلمانان یاد کرد و با بیان این که تفرقه افکنی مهم ترین نقشه امروز آمریکایی ها در میان کشورهای اسلامی است، تصریح کرد: بحران های امروز منطقه نتیجه همین سیاست های غلط و توطئه آمیز آمریکایی ها در خاورمیانه است.

 

وی با بیان این که آمریکایی ها با هدف تأمین منافع خود و رژیم صهیونیستی مسلمانان را به جهان هم انداخته است، خاطرنشان کرد: گروه های تکفیری نظیر داعش ساخته و پرداخته سیاست های آمریکایی ها جهت از بین بردن اسلام ناب در جهان و حاکم کردن اسلام آمریکایی است.

 

امام جمعه چالوس با تأکید براین که آمریکایی ها هیچ گاه دست از دشمنی خود با ملت ایران بر نخواهند داشت، گفت: این نهایت ساده اندیشی است که برخی ها فکر می کنند با توافق هسته ای سیاست توطئه افکنی مقامات آمریکایی علیه ملت ایران به پایان خواهد رسید.

 

استاد حوزه علمیه مازندران، فکر عادی سازی روابط با آمریکایی ها را ساده لوحه دانست و تأکید کرد: آمریکایی ها حتی پس از توافق هسته ای نیز دشمن اصلی ملت ایران هستند و شعار مرگ بر آمریکا شعار محوری مردم کشورمان باقی خواهد ماند./950/پ202/ب4

ارسال نظرات