۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۲۸۳۴۴۰
امیرآبادی در صحن علنی مجلس:

هیأت رییسه مجلس اجازه هیچ استیضاحی را نمی دهد

خبرگزاری رسا نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: آیا معوقات میلیاردی بانکی برای دولت مصیبت عظمی محسوب نمی شود، مشکل بیکاری مصیبت عظمی نیست، تنها همین 45 هزارتومانی که به مردم می دهید مصیبت عظمی است.
اميرآبادي

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، احمد امیرآبادی فراهانی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه وزیراقتصاد اعلام کرده است که شب پرداخت یارانه ها به ملت، مصیبت عظمی دولت است، اظهار کرد: آیا معوقات میلیاردی بانکی برای دولت مصیبت عظمی محسوب نمی شود، مشکل بیکاری مصیبت عظمی نیست، تنها همین 45 هزارتومانی که به مردم می دهید مصیبت عظمی است.

 

وی گفت: دولت قیمت بنزین، گازوئیل، آب و برق را افزایش داده است و آیا یارانه‌ها را افزایش داده‌اید؟ بسیاری از خانواده ها در ایران با همین یارانه ها زندگی می کنند، شما قیمت ها را به قبل برگردانید، مردم یارانه نمی خواهند، با مردم درست صحبت کنید.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در تذکر به رییس سازمان حفاظت از محیط زیست، بیان کرد: خانم ابتکار بجای مصاحبه با بی بی سی و پرداختن به مباحث سیاسی به داد دریاچه نمک و حوض سلطان برسد که در صورت ادامه این وضعیت در آینده مردم سمنان، قم و تهران برای زندگی با مشکل مواجه خواهند شد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: استاد همه تفرقه افکنی ها و رذالت های بین المللی انگلیس مکار است و مسئولیت شیطنت های بعدی انگلیس در ایران برعهده کسانی است که پای آن را به ایران بازکردند.

 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به صحبت های اخیر معاون پارلمانی رییس جمهور، تصریح کرد: آقای انصاری گفته است نمایندگان به جای استیضاح وزرا به بررسی لوایح و طرح‌های عقب افتاده بپردازند، آقای انصاری کدام استیضاح، هیات رئیسه مجلس همراه دولت است و اجازه طرح هیچ استیضاحی را در مجلس نمی دهد، همچنین کدام طرح اقتصادی دولت به مجلس آمده که هنوز مورد بررسی قرار نگرفته است.

 

وی اضافه کرد: آقای انصاری شما به عنوان رابط دولت و مجلس پیگیری کنید تا قوانینی که مجلس تصویب کرده است و دولت اجرا نمی‌کند عملی کند تا مشکل مردم حل شود./858/پ202/ش

ارسال نظرات