۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۲۸۳۴۴۲
آیت الله علما:

دعوت به دین نباید فقط با سخنرانی صورت گیرد/ نمایش فصل شیدایی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما با حضور در نمایش فصل شیدایی با بیان این‌که دعوت به دین نباید فقط با سخنرانی صورت گیرد، گفت: اجرای چنین نمایش هایی جذبه بیشتری برای مخاطب ایجاد می‌کند و سبب ترویج فرهنگ اسلام و تبعیت از اهل بیت(ع) می شود.
آيت‌الله علما

آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به اجرای نمایش میدانی «فصل شیدایی» در استان کرمانشاه، تصریح کرد: ماه ها زحمت و تلاش عوامل اجرایی و فعالان فرهنگی در آماده سازی فضای نمایش بی پاسخ نمی ماند و قطعأ پاداش خود را از دست خداوند متعال دریافت خواهند کرد.


امام جمعه کرمانشاه با ابراز رضایت از اجرای نمایش، اظهار داشت: تأثیرگذاری چنین برنامه هایی بر روحیه جوانان به مراتب بیشتر از سخنرانی است و وقتی جوانان در محیطی قرار می گیرند که بصورت بصری از هبوط حضرت آدم تا ظهور امام عصر (عج) را ببینند موجب شکل گیری و نهادینه سازی فرهنگ اسلامی در وجود آن ها خواهد شد.


آیت الله علما ادامه داد: دعوت به دین نباید فقط با سخنرانی صورت گیرد، اجرای چنین نمایش هایی جذبه بیشتری برای مخاطب ایجاد می کند و باعث ترویج فرهنگ اسلام و تبعیت از اهل بیت(ع) می شود.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه خاطرنشان کرد: امروز هجمه ها و شبیخون فرهنگی دشمن، در حال ضربه زدن به جوانان و نوجوانان می باشد، آگاه سازی جوانان و خانواده ها و پیوند زدن آن ها با برنامه های فرهنگی، مساجد و موارد دیگر از اهمیت بالایی برخوردار است.


وی در پایان ابراز کرد: قطعأ ارائه راهکارها و تداوم برنامه های فرهنگی در جامعه دسیسه های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی می کند لذا باید در این عرصه کار کرد، امروز عده ای با نا آگاهی خود در دام شیاطین زمانه می افتند و به ورطه فساد کشیده می شوند.

 

گفتنی است، نمایش «فصل شیدایی» هر شب با استقبال بیش از 6 هزار نفر از مردم کرمانشاه برگزار می شود./857/ت302/ح

ارسال نظرات