۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۲۸۳۴۶۴
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های لرستان:

اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در گرو حمایت از تولید ملی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان با بیان این که تاکنون گام های جدی در جهت اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی صورت نگرفته است، گفت: اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در گرو حمایت از تولید ملی، حمایت از نیروی کار و برطرف شدن مشکلات کارگران است.
هفته دولت

حجت الاسلام سیداسماعیل حسینی، مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بیان داشت: هفته دولت یادآور اخلاص و مردمی بودن شهید رجایی و باهنر است.

 

وی با اشاره به شعار سال و تأکید رهبر معظم انقلاب بر همدلی و همزبانی دولت و ملت، افزود: دولتمردان با درس گرفتن از ویژگی های بارز شهید رجایی و باهنر مردم جامعه را درک کنند.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به تأکید رهبر فرزانه انقلاب در راستای توجه به قشر مستضعف جامعه، اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم که مستضعفان جامعه در مواقع ضروری و خطر یاران مملکت و پشتوانه دولت هستند.

 

وی تصریح کرد: اقشار مرفه جامعه را هرگز نمی توان راضی نگه داشت و در شرایط سخت و حساس برای مملکت، به فکر زندگی خود هستند.

 

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های لرستان حکومت ما را حکومت مستضعان دانست و افزود: توجه به مطالبات مردم باید مورد توجه دولتمران قرار گیرد.

 

دولت در جهت تحقق وعده های خویش حرکت کند

حجت الاسلام حسینی در ادامه با بیان آرزوی توفیقات بیشتر برای دولتمردان بیان داشت: امیدواریم وعده های دولتمردان که رعایت قانون، اعتدال و راستگویی است محقق شود.

 

وی با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی و تأکید رهبر معظم انقلاب در این راستا اظهار داشت: دولتمردان به مسأله اقصاد مقاومتی توجه ویژه ای دارند ولی تا اجرای آن فاصله زیادی وجود دارد.

 

مسؤول نهاد رهبری دانشگاه های لرستان با بیان این که تاکنون گام های جدی در جهت اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی صورت نگرفته است، افزود: اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در گرو حمایت از تولید ملی، حمایت از نیروی کار و برطرف شدن مشکلات کارگران است.

 

وی با اشاره به این که فرصت دولت برای انجام کارها به سرعت از دست می رود، خاطرنشان کرد: دولتمردان با توجه به زمانی که در اختیار دارند قدم جدی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی بردارند.

 

حجت الاسلام حسینی وجود دیپلماسی را نیز امری ضروری دانست و گفت: برای برطرف شدن مشکلات اقتصادی نباید تنها نگاه ما به خارج از کشور باشد.

 

وی با بیان این که در دوران تبلیغاتی وعده هایی داده می شود، عنوان داشت: نباید انتظار داشت برخی مشکلات در مدت زمان کوتاهی برطرف شود.

 

مسؤول نهاد رهبری دانشگاه های لرستان با تأکید بر این که نباید از دولت انتظار معجزه داشت، افزود: باید به دولتمران فرصت داده شود تا با مسلط شدن بر امور در جهت برطرف شدن مشکلات اقدام کنند و دولتمردان با توجه به فرصت هایی که در اختیار دارند باید گام های مؤثری در این زمینه بردارند./9459/ت302/ح

ارسال نظرات