۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۲۸۳۴۸۶
امام جمعه الیگودرز:

پیروی از رهنمودهای رهبری عامل جلوگیری از بروز مشکلات در جامعه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه الیگودرز پیروی از تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب را بهترین عامل جلوگیری از بروز مشکلات در جامعه بیان کرد و گفت: مسؤولان و دولتمردان باید به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب توجه داشته باشند.
هفته دولت

حجت الاسلام محمدعلی ارزنده، امام جمعه الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که دولت ها طبق عقل حکومت را اداره می کنند، بیان داشت: عقل به معنای تدبیر است.

 

وی افزود: دولتمردان از نظر علمی، مشورتی و از روی تجربه تصمیم گیری کرده و برای پیشبرد کارها تصمیم گیری می کنند.

 

حجت الاسلام ارزنده با بیان این که مسؤولان دولت تدبیر و امید طبق تدبیر در اداره امور پیش می روند، عنوان داشت: باید توجه داشته باشند اگر تدبیر همراه با حکمت شود در روند برطرف شدن مشکلات اشتباهی صورت نمی گیرد.

 

وی با یادآوری به این که پادشاهان مصر براساس عقل پیش رفتند، افزود: تدبیر و عقل آنان نتوانست جلوی خشکسالی و وجود مشکلات را بگیرد.

 

امام جمعه الیگودرز اظهار داشت: حضرت یوسف در آن دوران با تدبیر حکیمانه خویش و اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی توانست جلوی مشکلات را بگیرد.

 

وی در ادامه سخنان و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را راهگشای مشکلات در عرصه های گوناگون بیان کرد و خاطرنشان کرد: اگر مسؤولان از تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب پیروی کنند، هیچ گونه مشکلی نمی تواند برای نظام جمهوری اسلامی ایران به وجود بیاید.    

 

حجت الاسلام ارزنده تصریح کرد: توجه مسؤولان به تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب که از عنایات خداوند متعال است، در کنار تصمیم آنان که بر اساس عقل صورت می گیرد، بهترین عامل مقابله با آسیب ها و توطئه های دشمن است.

 

وی با تأکید بر توجه دولتمردان به ظرفیت های درونی کشور عنوان کرد: توجه به ظرفیت های بیرونی در اجرای اقتصاد مقاومتی به نتیجه ای نمی رسد.

 

امام جمعه الیگودرز اظهار داشت: زمانی که عقل انسان به معاد توجه داشته باشد، تکیه گاه خداوند متعال است و در این راستا با تکیه بر قدرت الهی، با مشکلات به خوبی مقابله خواهیم کرد.

 

وی با برشمردن آسیب ها و مشکلاتی که در راستای توجه به ظرفیت های بیرونی در اقتصاد مقاومتی رخ می دهد، گفت: نگاه به بیرون موجب می شود که ما از وجود استعدادها و ظرفیت های داخلی برا اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی غافل شویم./9459/ت302/ب4

ارسال نظرات