۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۲۸۳۵۰۲
استاد حوزه علمیه مازندران:

هفته دولت فرصتی برای تحقق عملی همدلی و همزبانی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که هفته دولت فرصتی برای تحقق همدلی و همزبانی در جامعه است، گفت: دولت متعلق به همه نظام و کشور است که باید نقاط ضعف و قوت را در کنار هم ببینیم و برای رفع مسائل و مشکلات چاره اندیشی کنیم.
امام جمعه چمستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، حجت الاسلام سید احمد جباری، استاد حوزه علمیه مازندران، امروز در دیدار با جمعی از مدیران شهر چمستان که به مناسبت هفته دولت برگزار شد با بیان این که شهیدان رجایی و باهنر از دولتمردان نمونه تاریخ این سرزمین هستند، گفت: این بزرگوران با تلاش و مجاهدت های خستگی ناپذیر توانستند مزد شهادت را دریافت کنند.

 

امام جمعه چمستان اخلاص و دلسوزی را از ویژگی های بارز شهیدان رجایی و باهنر دانست و تصریح کرد: روحیه خدمت گذاری در این شهدای گرانقدر وجود داشته است که از تمام تلاش خود برای خدمت به مردم استفاده کردند.

 

حجت الاسلام جباری با بیان این که ساده زیستی همواره در زندگی شهیدان رجایی و باهنر وجود داشته است، گفت: رجایی قبل از انقلاب در زیر شکنجه با رجایی نماینده مجلس و رجایی دست فروش با رجایی رییس جمهور هیچ تفاوتی نکرد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: این ویژگی ارزنده در شهید باهنر نیز وجود داشته است که دوران کار در آموزش و پرورش برای تدوین کتب دینی با دوران نخست وزیری ایشان تفاوتی نداشته است.

 

وی با بیان این که هفته دولت فرصت خوبی برای پاسداشت مقام والای شهیدان رجایی و باهنر است، گفت: این دو شهید بزرگوار در دوره سخت و بحرانی انقلاب تمام تلاش و کوشش خود را برای به ثمر رساندن و تحقق اهداف نظام اسلامی انجام دادند.

 

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که خدمت صادقانه به مردم زمینه ساز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر شده است، افزود: کسانی که این گونه با مردم باشند و خدمت گذاری شایسته ای به آنان ارائه دهند هیچ زمانی فراموش نمی شوند و برای همیشه ماندگار و جاویدان هستند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که هر دولتی خود را خدمت گذار واقعی مردم بداند ملت نیز با او همراهی و حمایت دارد، تصریح کرد: زمانی ملت و دولت در کنار هم باشند هیچ قدرت و جریانی نمی تواند به دولت آسیب برساند.

 

امام جمعه چمستان حوداث هفتم تیر و هشتم شهریور را امتحانی بزرگ و آزمونی سختی برای انقلاب و ملت دانست و خاطرنشان کرد: از آن جایی که خداوند متعال می خواست تا انقلاب اسلامی باقی بماند با مدیریت پیامبرگونه امام خمینی(ره) آن را در میان همه تلاطم ها حفظ کرد.

 

وی با بیان این که دهه بسیار سختی در آن دوران وجود داشت که تعدادی از بهترین های انقلاب اسلامی را به شهادت رساندند، گفت: امروز مدیران باید قدر آرامش و زمینه های مناسب و بی دغدغه خدمت گذاری مردم را بدانند.

 

حجت الاسلام جباری با تاکید بر این که هفته دولت فرصتی برای تحقق همدلی و همزبانی در جامعه است، بیان داشت: دولت متعلق به همه نظام و کشور است که باید نقاط ضعف و قوت را در کنار هم ببینیم و برای رفع مسائل و مشکلات چاره اندیشی کنیم.

 

وی با اشاره به این که کسی حق تضعیف دولت را ندارد، گفت: تخریب دولت به معنای تخریب نظام است که همواره باید نقدهای دلسوزانه و مشفقانه برای تحکیم و ترویج پیشرفت و توسعه نظام اسلامی ارائه شود.

 

استاد حوزه علمیه مازندران بهره گیری از فرصت های خدمت گذاری را به عنوان وظیفه ضروری مدیران نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: مدیران باید از همه ظرفیت ها برای تحقق آرمان های نظام اسلامی و رفع مسائل و مشکلات موجود جامعه استفاده کنند.

 

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که خدمات و اقدامات نظام اسلامی در 36 سال اخیر به هیچ عنوان قابل مقایسه با گذشته نیست، خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، ایران به عنوان کشوری مقتدر و اثر گذار در عرصه جهانی مورد توجه است.

 

وی با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز به عنوان الگویی برای جهانیان است، بیان داشت: پیشرفت های خیره کننده امروز کشورمان در سایه همین تحریم ها و تهدیدهای غربی ها حاصل شده است و این مسأله مرهون ایستادگی و مقاومت ملت ایران است./950/پ202/ب4

ارسال نظرات