۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۲۸۳۵۳۸
عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور:

شهدا مظهر قدرت و نماد بصیرت نظام اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد انتخابات استان مرکزی با بیان این که شهدا مظهر قدرت و بصیرت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: شهدا ضامن پیروزی و سعادت ملت بزرگ ایران اسلامی هستند و تداوم راه شهدا و جانبازان یک ضرورت مهم است.
شکرالله حسن بيگي رييس ستاد انتخابات استان مرکزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، شکرالله حسن بیگی رییس ستاد انتخابات استان مرکز  و عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور عصر امروز چهارشنبه چهارم شهریور، در دیدار با خانواده شهید کارمند ابوالفضل نظارت، در محلات بیان داشت: امنیت پایدار دستاوردی بزرگ از خون شهدا برای ایران اسلامی است.

 

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی با بیان این که شهدا مظهر اقتدار و عظمت ایران اسلامی خون شهیدان است، گفت: شهدا با تقدیم جان خود انقلاب اسلامی را بیمه کردند و آسایش و امنیت را به ملت ایران اسلامی هدیه دادند.

 

خانواده های شهدا بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب

عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور با بیان این که خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند، خاطر نشان کرد: خانواده های شهدا و ایثارگر بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب و ملت هستند.

 

حسن بیگی با تآکید بر این که مسؤولان و آحاد مردم باید نسبت به ادای احترام و سرکشی به خانواده شهدا اهتمام ورزند، گفت: دیدار با خانواده های شهدا، وظیفه ای اخلاقی است چرا که حفظ یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست.

 

همسران شهدا مقام ارزشمندی نزد خداوند دارند

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی  بیان کرد: همسران شهدا مقام ارزشمندی نزد خداوند دارند، چرا که برای اطاعت از خداوند، فرزندانی صالح به آن ها عنایت شد و این عزیزان با تقدیم این نعمات به جامعه، قدردانی خویش را نشان دادند.

 

عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور شهدا را نماد ایستادگی در برابر ظلم دانست و اظهار داشت: تکریم از شهدا و خانواده های آنها، تکریم از تمام دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است.

 

حسن بیگی با بیان این که شهدا مظهر قدرت و بصیرت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: شهدا ضامن پیروزی و سعادت ملت بزرگ ایران اسلامی هستند و  تداوم راه شهدا و جانبازان یک ضرورت مهم است.


شایان ذکر است، شهید ابوالفضل نظارت در سال 1328 در محلات متولد شد و در سال 1360 در منطقه عملیاتی شیاکوه به شهادت رسید. /842/پ202/ب4

ارسال نظرات