۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱
کد خبر: ۲۸۳۵۵۱
معاون امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان:

مراسم دهه کرامت با حضور 1240 هیئت ورزشی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ هماهنگ کننده وزارت ورزش در شورای هماهنگی دهه کرامت گفت: در راستای هرچه بهتر برگزار شدن مراسمات ویژه این دهه 1240 هیئت ورزشی در مراکز استانها و 10هزار هیئت در 418 شهرستان ها، بسیج شدند.
آقاي رضا قاسمي، معاون مدير کل امور فرهنگي وزارت ورزش و جوانان

رضا قاسمی، معاون مدیرکل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و مسؤول هماهنگ کننده این وزارت خانه در شورای هماهنگی دهه کرامت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تبریک میلاد با سعادت امام رضا(ع) و دهه کرامت، عنوان کرد: وزارت ورزش و جوانان همانند سی عضو دیگر شورای هاهنگی در این دهه فعالیت های مهمی انجام داد و در تمام جلسات این شورا حضور پررنگی داشته است.

 

وی اظهار داشت: وزارت ورزش در این دهه توانست با جلسات و هماهنگی های بسیار با مراکز مربوطه ابلاغ بخش نامه ها به اداره های خود، برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی در سطح استان ها، فدراسیون ها و هیئت های ورزشی شهرستان‌ها برگزار کند.

 

معاون امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، افزود: در راستای هرچه بهتر برگزار شدن مراسمات ویژه این دهه 1240 هیئت ورزشی در مراکز استان ها و 10 هزار هیئت در 418 شهرستان ها، بسیج شدند و برنامه های خوبی را انجام دادند.

 

وی در تشریح فعایت های این وزارت خانه خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های مهم ما "دو" امدادی با عنوان کاروان جاده ولایت بود که از مرز شلمچه، محل ورود امام رضا(ع)  به ایران شروع و به مشهد الرضا(ع) ختم شد. در این برنامه 21 دونده با عبور از استان های خوزستان، کهکیلویه و بویر احمد، فارس، یزد، خراسان جوبی به استان خراسان رضوی و شهر مشهد مقدس رسیدند.

 

قاسمی در ادامه ابراز داشت: از دیگر برنامه های مهم در این دهه برگزاری دومین دوره مسابقات قرآن ویژه کارکنان وزارت خانه در سراسر کشور بود که این برنامه هم روز میلاد رضا(ع) به پایان رسید.

 

وی دیدار با خانواده شهدا را از دیگر فعالیت های این وزارت خانه در این دهه برشمرد و عنوان کرد: در کنار دیدار با خانواده معظم شهدا، غبار روبی از مراکز زیارتی و امام زادگان توسط  فدراسیون و نمایندگان هر شهر را از بیستم مرداد شروع کرده‌ایم و این برنامه هم تا روز چهارشنبه چهارم شهریور ادامه داد.

 

مدیرکل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در پایان گفت: سعی کردیم در این دهه افزون بر برنامه های فرهنگی، جشنواره های متنوعی با موضوع امام رضا(ع) نیز در سراسر کشور برگزار کنیم و توانستیم تمام  بانوان این وزارت خانه را هم برای زیارت بارگاه حضرت معصومه(س) به شهر مقدس قم بیاوریم./1330/ت302/ی

ارسال نظرات