۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۳
کد خبر: ۲۸۳۵۷۶

مراسم پایانی طرح مسجد تابستانی در قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم پایانی طرح مسجد تابستانی با حضور حجت الاسلام سید صمصام الدین قوامی امام جمعه پردیسان قم و مسؤول حوزه مقاومت شهدای گمنام پردیسان در مسجد امام صادق(ع) پردیسان برگزار و از برگزیدگان و مربیان برتر تقدیر شد.
مسجد و کانون ها
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم پایانی طرح مسجد تابستانی شب گذشته با حضور حجت الاسلام سید صمصام الدین قوامی امام جمعه پردیسان قم و مسؤول حوزه مقاومت شهدای گمنام پردیسان در مسجد امام صادق(ع) پردیسان برگزار و از برگزیدگان و مربیان برتر تقدیر شد.

حجت الاسلام قوامی در این مراسم با شاره به آیه 31 سوره اعراف، گفت: زینت مسجد فقط فرش و مناره و کتیبه نیست؛ بلکه جوانان زینت مسجد هستند و اگر جوانان به مسجد نیایند رونق از مسجد خواهد رفت.

وی با اشاره به ظرفیت بسیار جوانان در جامعه گفت: باید با جذب جوانان به مسجد از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده کرد و جوانان را در مسیر حق قرار داد.
 
امام جمعه پردیسان قم با بیان این که باید در جامعه جهت‌گیریی‌ها به سمت مسجد باشد اظهار داشت: مسؤولان فرهنگی باید برای طرح‌های فرهنگی سرمایه گذاری و معنویت را در جامعه تقویت کنند زیرا این معنویت است که به زندگی معنا و مفهوم و هدف می‌دهد.

لازم به ذکر است طرح مسجد تابستانی با داشتن هفتاد عضو در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان، برنامه‌های آموزشی، فرهنگی، ورزشی و تفریحی برگزار کرده است./843/پ202/ی
ارسال نظرات