۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۲۸۳۶۵۱
فرمانده ‌کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح:

رهبر معظم انقلاب ذخیره الهی برای ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده‌ کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به توطئه های دشمنان اسلام و شهادت بسیاری از دولتمردان جمهوری اسلامی ایران در این حوادث، از رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان ذخیره الهی برای ملت مسلمان ایران نام برد.
سردار سيد محمد باقر زاده سردار سيد محمد باقر زاده سردار سيد محمد باقر زاده سردار سيد محمد باقر زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سردار سید محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در یادواره ‹‹سروقامتان خدمت››  گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و پاسداشت 44 شهید کارمند شهرستان کاشان در حسینیه شهدای دارالسلام کاشان با اشاره به این که امروز ما در منطقه به دنبال نفوذ معنوی هستیم گفت: در نفوذ معنوی جمهوری اسلامی در منطقه شهدا نقش اصلی را داشته اند.

 

وی با تأکید بر این که امروز شهدای ما تأثیرات خود را بر منطقه گذاشته اند افزود: شهدای ما تأثیراتی را که باید بگذارند گذاشته اند به طوری که در عراق هرکجا، عکسی از شهدای عراق نصب شده بالای آن عکس امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب نصب شده است.

 

به گفته وی، این نفوذ معنوی جمهوری اسلامی و شهدا است که در عراق و در بین مردم مسلمان این کشور بروز ظهور دارد.

 

باقر زاده در ادامه با اشاره به این که پیام شهدا به سراسر جهان صادر شده است و تأثیرات آن هر روز در دنیا بروز و ظهور دارد گفت: تمام افتخار و عظمت و قدرت جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملل و جهانی به خاطر خون شهدا و جانبازی ایثارگران و آزادگان است.

 

فرمانده‌کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با اشاره به این که امروز تجلیل از شهدا، تجلیل از والاترین فضائل بشری است گفت: اگر شهیدان رجایی و باهنر این همه عظمت دارند تنها به دلیل سوختن آنها در آتش نفاق دشمن نیست هرچند که کرامات آنها را کسی نمی تواند منکر شود اما عظمت شهیدان رجایی و باهنر به دلیل اخلاص این دوشهید است.

 

باقر زاده یاد آور شد: شهیدان رجایی و باهنر به قدری اخلاص داشتند که در برابر کاری که انجام می دادند نه تنها انتظار مزد و پاداش نداشتند بلکه خود را بدهکار اسلام و انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی می دانستند و شهادت در این راه برای خود توفیق الهی می دانستند.

 

وی با اشاره به توطئه های دشمنان اسلام و شهادت بسیاری از دولتمردان جمهوری اسلامی ایران از رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان ذخیره الهی برای ملت مسلمان ایران نام برد و افزود: خداوند رهبر معظم انقلاب را نه تنها در دوران دفاع مقدس ذخیره کرد بلکه در حادثه ترور مسجد ابوذر نیز او را برای ملت قهرمان و مسلمان ایران ذخیره کرد تا معظم له امروز سکان و هدایت کشتی نظام اسلامی را در برابر تندبادها و طوفان ها به دست داشته باشد وآن را به سلامت به ساحل نجات برساند./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات