۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۲۸۳۶۹۵
استاد حوزه علمیه قزوین:

دولت تعامل خوبی با قوای دیگر داشته است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: دولت یازدهم تعاملات خوبی با قوای دیگر داشته و حاشیه ها در جامعه کاهش پیدا کرده است.
دولت يازدهم بازخواني گفتمان اعتدال و تدبير دولت يازدهم

حجت الاسلام محمد مهدی جهاندیده استاد حوزه علمیه قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، درباره عملکرد دولت یازدهم، گفت: تیمی که دولت یازدهم تشکیل داده بسیار قوی عمل کرده است و تورم را در جامعه کاهش داده‌اند؛ دولت یازدهم با سرمایه گذاری در نظام سلامت، وضعیت نظام سلامت را مشخص کرده است.

 

استاد حوزه علمیه ابراز کرد: دولت با سرمایه گذاری که در نظام سلامت انجام داده هزینه دارو و درمان و دغدغه‌های مردم در این زمینه کاهش پیدا کرده است.

 

دولت یازدهم تعاملات خوبی با قوای دیگر داشته است

این کارشناس حوزوی با بیان این‌که در بحث مذاکرات هسته‌ ای دولت خوب عمل کرده است بیان داشت: با تلاش تیم مذاکره کننده مشکلات داخلی جامعه کم شده و به موفقیت هایی در سیاست خارجی رسیده‌ایم.

 

حجت الاسلام جهاندیده تصریح کرد: دولت یازدهم تعاملات خوبی با قوای دیگر داشته و حاشیه ها در جامعه کاهش پیدا کرده است و علتش این است که بودجه به موقع در اختیار دولت قرار داده شد.

 

وی با بیان این‌که نقطه قوت دولت یازدهم عذرخواهی رییس جمهور از مردم بود اظهار کرد: رییس جمهور برای بد عرضه شدن سبد کالا از مردم عذرخواهی کرد و این با ارزش ترین کار ایشان بود چون کمتر مسؤولی در برابر اشتباهاتش از مردم عذرخواهی می‌کند.

 

استاد حوزه علمیه بیان کرد: نقطه منفی دولت انتقاد ناپذیری است رییس جمهور با برخورد تند با منتقدان و توهین به آنها نشان دادند که انتقاد پذیر نیستند و تنها در حرف می‌گویند ما انتقاد را می‌پذیریم و در عمل به گونه دیگر نشان می‌دهند.

 

این کارشناس دینی ابراز داشت: دولت در زمینه فرهنگ ضعیف عمل کرده است و نگاه ارزشی و غیر ارزشی داشتن و این‌که دین را از سیاست جدا بدانیم اشتباه است چون نظام، نظام اسلامی و دینی است.

 

وی در ادامه بیان داشت: هدر دادن فرصت های دولت دیپلمات از نقاط ضعف دولت است ما نباید دستاوردهای دولت قبل را نادیده بگیریم و نقاط ضعف آنها را برجسته کنیم این کار اشتباهی است همه دولتمردان در زمان خودشان سعی و تلاش کرده‌اند شاید نقاط ضعف و قوتی هم داشته‌اند ما نباید تنها به نقاط ضعف دولتها دقت کنیم.

 

حجت الاسلام جهاندیده تاکید کرد: بعضی از مسؤولان در پی حاشیه سازی هستند و حاشیه سازی به صلاح این دولت نیست این دولت، دولت تدبیر و امید است و برای سازندگی نظام جمهوری اسلامی روی کار آمده است.

 

استاد حوزه علمیه خاطر نشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر اسوه ایثار و فداکاری بودند و دولتمردان باید آنها را الگوی خود قرار دهند، شهیدان چراغ راه دولتمردان هستند شهید رجایی تباری از پابرهنگان جامعه بودند و با خون خودشان حقانیت اسلام را ثابت کنند.

 

وی با بیان این‌که ساده زیستی باید یک سیره عملی باشد ابراز کرد: مردم باید احساس کنند که انتخابشان درست بوده است و مسؤولان نباید شرایطی را ایجاد کنند که مردم احساس سرخوردگی کنند.

 

این کارشناس حوزوی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ابراز کرد: تا زمانی که چشممان به چشم بیگانگان باشد پیشرفت نخواهیم کرد، مسؤولان ما دلسوز هستند و برای پیشرفت جامعه اسلامی گام برمی‌دارند.

 

وی در پایان گفت: مسؤولان ما قدم های زیادی برداشته‌اند دولت یازدهم در فرصتی که در پیش رو دارد باید گام های بیشتری در زمینه تولید و تکیه بر توانمندی های داخلی بردارد./838/ت302/ب4

ارسال نظرات