۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۲۸۳۷۶۶
وزیر راه و شهرسازی:

ایران اسلامی به عنوان قدرت در منطقه آینده درخشانی را در پیش دارد

خبرگزاری رسا ـ وزیر راه و شهرسازی، گفت: با حمایت ها و رهنمود های حکیمانه مقام معظم رهبری و با تلاش دولت تدبیر و امید ایران اسلامی در مذاکرات هسته ای پیروز شد و امروز ایران اسلامی به عنوان قدرت در منطقه آینده درخشانی را در پیش دارد.
عباس آخوندي وزير راه و شهرسازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، در نشست شورای اداری استان مرکزی که در سالن الغدیر استانداری مرکزی برگزار شد، استان مرکزی را لنگرگاه های ثبات و امنیت کشور تشریح کرد و اظهار داشت: استان مرکزی، استان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در قلب ایران واقع شده و دارای تمدنی با پیشینه قبل از اسلام است.

 

آخوندی خاطر نشان کرد: وزارت راه و شهرسازی به استان مرکزی یک دید متفاوت دارد و دید ما به این استان تنها توسعه منطقه ای نیست و وزارت راه و شهرسازی به استان مرکزی به عنوان کانون ثقل و ثبات ملی می نگرد.

 

با رهنمود های حکیمانه مقام معظم رهبری ایران اسلامی در مذاکرات هسته ای پیروز شد

وزیر راه و شهرسازی، گفت: با حمایت ها و رهنمود های حکیمانه مقام معظم رهبری و با تلاش دولت تدبیر و امید ایران اسلامی در مذاکرات هسته ای پیروز شد و امروز ایران اسلامی به عنوان قدرت در منطقه آینده درخشانی را در پیش دارد.

 

آخوندی با اشاره به این که باید از ظرفیت های کشور به نحو احسن بهره مند شد، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی از نظر ثبات برای سرمایه گذاری و پایین بودن ریسک اقتصادی در منطقه خاورمیانه حرف نخست را میزند و در این راستا باید با برنامه ریزی های منسجم به درستی از این ظرفیت های ارزشمند بهره برد.

 

وزیر راه و شهرسازی، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران با پیروزی موفق خود در منظقه به شرایطی رسیده است که غربی ها و قدرت های جهانی قبول کرده اند که مذاکره با ایران اسلامی شرط کار در خاورمیانه است.


زادگاه امام خمینی مطالبات زیادی را در حوزه راه و شهرسازی دارد

محمد ابراهیم رضایی نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی، در ادامه این نشست بیان کرد: شهرستان خمین به عنوان زادگاه امام خمینی مطالبات زیادی را در حوزه راه و شهرسازی دارد.

 

رضایی با بیان این که، امیدواریم  تا سال آینده باقیمانده مسیر بزرگراه اراک - خمین تکمیل شود، گفت: تکمیل بزرگراه اراک - خمین از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در 15 سال قبل به استان مرکزی بود که بخشی از آن به همت دولت تدبیر و امید انجام شده است.

 

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی، افزود: اجرای عملیات جاده محلات - دلیجان - خمین نیز از مصوبات سفر مقام معظم رهبری است در هاله ای از ابهام است.

 

پیشگیری از وقوع جرم یک ضرورت مهم است

حجت الاسلام قاسم عبداللهی رییس کل دادگستری استان مرکزی در ادامه نشست شورای اداری استان مرکزی خاطر نشان کرد: پیشگیری از وقوع جرم یک ضرورت مهم است.

 

رییس کل دادگستری استان مرکزی اظهار کرد: شواری پیشگیری از وقوع جرم در استان مرکزی در رابطه با مشکلات راه های استان مرکزی و مسایل استاندارد سازی گام های خوبی را برداشته است.

 

حجت الاسلام عبداللهی بر ساماندهی مشکلات مسکن مهر تآکید و بیان داشت: ساماندهی مشکلات مسکن مهر موضوع بسیار مهمی است که با تشکیل کارگروه فنی دایره حقوقی در راه و شهرسازی باید اصلاح شود.

 

شایان ذکر است: در نشست شورای اداری استان مرکزی تصمیم گرفته شد که  استاندار مرکزی و نمایندگان شهرستان ها و همچنین مسؤولان مربوطه در نشست با آخوندی در وزارت راه و شهرسازی موضوع های  راه های استان مرکزی و برنامه ها مورد نظر را مورد بررسی قرار دهند. /842/پ202/ش

ارسال نظرات