۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۲۸۳۷۶۸
استاد حوزه علمیه مازندران:

ملت ایران هیچ گاه فریب لبخندهای شیطانی آمریکایی ها را نخواهد خورد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که آمریکایی ها بدانند که ملت با بصیرت و هوشیار ایران اسلامی هیچ گاه فریب لبخندهای شیطانی آنها را نخواهند خورد، گفت: این مردم بزرگ ترین ظلم و فریب را در 36 سال اخیر از آمریکایی ها دیدند و هیچ آن را فراموش نخواهند کرد.
آمريکا و انگليس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در جویبار، حجت الاسلام شریف تبار، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار میهمانان مجمع جهانی اهل بیت(ع) اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری با تبیین توطئه جدید دشمن، ضمن خنثی کردن آن مسؤولان را به هوشیاری بیشتر نسبت به خدعه های آمریکایی فراخواند.

 

وی با بیان این که مقام معظم رهبری همواره با رصد هوشمندانه وضعیت منطقه ای و جهانی پرده از توطئه ها و نقشه های دشمنان بر می دارند و آنها را افشا می کنند، افزود: دشمنان نیز همواره به نقش اثرگذار ولی فقیه در جامعه اسلامی اذعان داشته و دارند و به همین دلیل در سه دهه اخیر همواره همه تلاش خود را در جهت تضعیف این جایگاه به کار گرفتند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران  با تأکید بر این که اروپایی ها به ویژه آمریکا پس از توافق هسته ای تلاش دارند نفوذ سیاسی و اقتصادی خود را در کشور فراهم کنند، خاطرنشان کرد: اما مقام معظم رهبری با هوشمندی کامل این توطئه دشمن را خنثی کردند.

 

حجت الاسلام شریف تبار با بیان این که متأسفانه برخی مسؤولان کشور پس از توافق دچار ذوق زدگی شدند که این بسیار خطرناک است، ادامه داد: دشمنان به حتم از این ذوق زدگی سوء استفاده خواهند کرد.

 

وی با تأکید براین که ملت ایران اسلامی اجازه کوچکترین تحرک و دخالت غربی ها در کشورمان را نخواهند داد، خاطرنشان کرد: ملت ایران با تبعیت محض از ولایت همه توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی ها باید فکر نفوذ در مسائل سیاسی و اقتصادی کشورمان را با خود به گور ببرند، تأکید کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی هوشیارتر و با بصیرت از هر زمان دیگری هستند و به خوبی مسائل را رصد می کنند.

 

حجت الاسلام شریف تبار با بیان این که مقام معظم رهبری در سخنان خود مواضع رسمی نظام اسلامی را به خوبی تبیین کردند، خاطرنشان کرد: تا زمانی که همه ما در مسیر آرمان های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری گام برداریم به حتم دشمن نمی تواند به نقشه های شوم خود دست یابد.

 

وی هدف آمریکا از تعامل با ایران را برای نفوذ سیاسی در کشور، ایجاد اختلاف میان مردم و تخریب چهره انقلابی ملت ایران اعلام کرد و افزود: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند، وحدت و همدلی باید مهم ترین محور برنامه ها پس از توافق هسته ای در کشور باشد تا دشمن سوء استفاده نکند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران، وحدت و همبستگی را مهم ترین راه مقابله با هجمه های دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: تا زمانی که ملت و دولت در همه امور هم دل و هم صدا باشند، دشمن در برابر این کشور زمین گیر خواهد شد.

 

حجت الاسلام شریف تبار تفرقه و اختلاف را سم مهلکی برای شرایط امروز کشور عنوان کرد و با بیان این که رمز پیروزی در برابر دشمن تنها همبستگی ملی است، تأکید کرد: مسؤولان هوشیار باشند تا فریب خدعه های دشمنان را نخورند.

 

وی با بیان این که امروز ملت ایران پرچم دار مقابله با کفر و ظلم در جهان است، افزود: استکبار ستیزی مهم ترین شعار ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون بوده و این گفتمان همچنان در کشور با جدیت بیشتری دنبال می شود.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که عده ای فکر می کنند پس از توافق هسته ای دشمنی های آمریکا با ملت ایران نیز پایان خواهد یافت، این تحلیل را بسیار ساده لوحانه دانست و خاطرنشان کرد: آمریکا دشمن درجه یک ملت ایران بوده و همچنان خواهد ماند.

 

حجت الاسلام شریف تبار با بیان این که مشکل غرب به ویژه آمریکا در مسأله مذاکرات، هسته ای نبود بلکه مشکل اصلی آنها با اصل نظام اسلامی است، بیان داشت: ملت ایران هیچ گاه از اصول اساسی و راهبردی نظام عقب نشینی نخواهد کرد و این اصول هر روز پررنگ تر از گذشته مورد توجه آحاد جامعه است.

 

امام جمعه بهنمیر با تأکید براین که آمریکایی ها بدانند که ملت با بصیرت و هوشیار ایران اسلامی هیچ گاه فریب لبخندهای شیطانی آنها را نخواهند خورد، افزود: این مردم بزرگترین ظلم و فریب را در 36 سال اخیر از آمریکایی ها دیدند و هیچ آن را فراموش نخواهند کرد./950/پ202/ب4

ارسال نظرات