۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۱
کد خبر: ۲۸۳۷۷۸
عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس:

بهره گیری از ظرفیت های داخلی نظام اسلامی را در مسیر پیشرفت قرار می دهد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل در مجلس با تاکید بر این که بهره گیری از ظرفیت های داخلی نظام اسلامی را در مسیر پیشرفت قرار می دهد، گفت: ظرفیت های ارزشمندی در کشور ما وجود دارد که باید حمایت های لازم از کشاورزان و صنعتگران انجام شود.
يوسفيان ملا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، شب گذشته در جمع مردم روستای معصوم آباد بخش مرکزی آمل با گرامیداشت مقام والای شهید مدافع حرم زینب(س) حسین دارابی گفت: شهدای مدافع حرم افتخاری ارزشمند و گرانقدری برای شهر و کشور ما هستند.


وی با بیان این که شهدا سرمایه های ماندگار نظام اسلامی هستند، بیان داشت: شهدا در جایگاه ارزشمندی قرار دارند که باید سیره نورانی این بزرگواران را در برنامه های زندگی خود قرار دهیم.


یوسفیان ملا با اشاره به دهه کرامت و مناسبت های باشکوه آن تصریح کرد: تلاش همه باید در راستای بهره گیری از تعالیم والای دینی و سیره ارزشمند اهل بیت معصومان(ع) باشد تا بتوانیم در ردیف پیروان واقعی این بزرگواران باشیم.


نماینده مردم آمل در مجلس با تاکید بر این که در سیاست های اقتصادی کشور هر پنج سال یک برنامه تنظیم می شود، افزود: در طول این سال ها آنچه باید در کشور و خارج از مرزها اتفاق افتد مشخص می شود که سیاست گذاری آن در قالب برنامه صورت گرفته و بودجه کشور براساس آن توزیع می شود که نظام اسلامی پنج برنامه را پشت سر گذاشته است.


عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس با اشاره به مصرف 2 میلیون و 500 هزارتنی برنج کشور خاطرنشان کرد: تولید برنج کشور به 2 میلیون تن می رسد که مقدار کسری باید براساس برنامه پنج ساله وارد شود که نیاز است در زمان مناسب  وارد شود تا کشاورزان لطمه نبینند.


وی خاطرنشان کرد: در سال های اخیر با وزارت جهاد کشاورزی توافق شد تا برنج در زمان مناسب وارد شود که امسال شرایط واردات برنج بهتر است و امیدداریم این شرایط ادامه پیدا کند.


یوسفیان ملا با تاکید بر این که بهره گیری از ظرفیت های داخلی نظام اسلامی را در مسیر پیشرفت قرار می دهد، گفت: ظرفیت های ارزشمندی در کشور ما وجود دارد که باید حمایت های لازم از کشاورزان و صنعتگران انجام شود.


نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به این که دولت حمایت های خوبی انجام داد تا نخستین بار برنج کم محصول با کیفیت و با قیمتی مناسب خریداری شود، افزود: خرید برنج کشاورزان از سوی دولت باید نهادینه شود تا هر ساله این اتفاق صورت پذیرد.


وی با بیان این که کشاورز یک تولید کننده است که باید حمایت های شایسته ای از این قشر زحمتکش صورت گیرد، گفت: کشاورزان باید در لیست تولیدکنندگان قرار گیرند تا وام کم بهره در گردش همانند واحدهای تولیدی به آن ها داده شود.


عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس تصریح کرد: مذاکرات با معاون اول ریاست جمهوری و مدیران امر صورت گرفته است تا به تناسب برنج به کشاورزان وام داده شود و امیدواریم با تحقق این امر آرامش و رفع دغدغه فروش برنج برای کشاورزان حاصل شود./1314/پ202/ب4

ارسال نظرات