۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۴
کد خبر: ۲۸۳۷۸۰
مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران:

دشمن از عقاید مسلمانان برای ضربه به اسلام استفاده می‌کند

خبرگزاری رسا ـ مشاور نظامی فرماندهی کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه دشمن با استفاده از عقاید اسلامی در حال ضربه زدن به اسلام است، گفت: امروز دشمن برای رسیدن به اهداف خود درحال تشکیل گروه هایی شبیه به عقاید اسلام ناب محمدی و توسعه آنها در منطقه برای ضربه زدن به اسلام است.
سردار خسرو عروج يادواره ?? شهيد روستاي دارالسياده علوي کاشان سردار عروج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سردار خسرو عروج، مشاور نظامی فرماندهی کل سپاه پاسداران پنجشنبه شب در مراسم یادواره 10 شهید روستای دارالسیاده علوی کاشان در جوار مضجع حضرت سلطان محمود بن امام باقر(ع) در روستای دارالسیاده علوی اردهال، با اشاره به این که شهدا مهم ترین سرمایه خود را فدای اسلام کردند، گفت: خداوند در قرآن کریم ابتدا از جان و بعد از مال نام برده است.

 

وی افزود: امام حسین(ع) 33 خطبه دارد که در آخرین خطبه خود بعد از نماز صبح در روز عاشورا در حالی که تعداد لشکر دشمن بسیار بیشتر از لشکر اسلام بود، فرمود خداوند به من نشان داد که چه اتفاقی در عاشورا رخ خواهد داد و چه کسانی شهید می شوند.

 

سردار عروج با تأکید بر این اگر تعداد لشکر دشمن صد برابر لشکر ما باشد، نباید تسلیم شد، گفت: در روز عاشورا هر دو طرف اهل نماز و اهل قبله بودند و برای رضای خدا به دنبال ریختن خون یکدیگر بودند که این اتفاق برای ما نیز احتمال وقوع دارد.

 

مشاور نظامی فرماندهی کل سپاه پاسداران با اشاره به این که اگر در زمان حال گروهی به نظام و ولایت خیانت کنند به سرنوشت ظالمان صدر اسلام دچار می شوند، گفت: اهل تسنن 3600 شهید در دفاع مقدس تقدیم اسلام و نظام کرده اند.

 

شکست در عدم پیروی از ولایت و عمل نکردن به تکلیف است

به گفته وی، از 250 هزار شهید، 200 هزار وصیت نامه موجود است که این متون ارزشمند تأکید به انجام وظیفه ما در برابر خداوند متعال دارد.

 

وی با اشاره به این که جهاد یکی از درهای بهشت است که شهدا با جهاد در راه خدا، راه صد ساله را یک شبه پیمودند، افزود: دشمن اعتراف کرده است با ملتی روبرو شده که در دایره المعارف نظامی شکستی برای آنها وجود ندارد.

 

سردار عروج شکست را در عدم پیروی از ولایت و عدم انجام تکلیف دانست و گفت: امروز دشمن برای رسیدن اهداف خود درحال تشکیل گروه هایی شبیه به عقاید اسلام ناب محمدی  و توسعه آنها در منطقه برای ضربه زدن به اسلام ناب محمدی است.

 

وی با تأکید بر این که امنیت ایران اسلامی بالای 80 درصد است، بیان کرد: امروز دشمن برای جنگ با  ایران اسلامی،گروه هایی را ایجاد کرده است تا مانند ما نماز بخوانند و محاسن بگذارند تا به اسلام ضربه بزنند.

 

مشاور نظامی فرماندهی کل سپاه پاسداران با یادآوری نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی، ادامه داد: دشمن در زمان انتشار این نامه، 23 عملیات در مناطق مختلف انجام داد تا توجه جامعه جهانی را از نامه رهبری منحرف کند که این اقدام نیز یک جنگ است.

 

خون شهدا به جریان می افتد تا سلایق مختلف را حول یک محور جمع کند

وی با بیان این که فرمانده مسیر، خدا است و شهدا رزمندگان خدا هستند، ابراز کرد: نمی توان جوان آستین کوتاه و بی حجاب را سست عنصر دانست، چرا که هنگام تشییع شهدا، مردم از هر محله و قشر به تشییع پیکر مطهر می پردازند.

 

سردار عروج با تأکید بر این که افراد سست عنصر را نباید از خود راند تا دشمن به هدف خود نرسد، گفت: خون شهدا به جریان می افتد تا سلایق مختلف را حول یک محور جمع کند و دشمن را در ایجاد تشتت بین مردم و گروه ها ناکام بگذارد.

 

شایان ذکر است، روستای دارالسیاده علوی طی 8 سال دفاع مقدس، 10 شهید به نام های سید رحیم مسعودی علوی، سید احسان مسعودی علوی، جعفر شهبازی علوی، علی اصغر تقی زاده علوی، حسین علی بیگی علوی، سعید عبدلی علوی، محسن گل سفیدی علوی، مهدی بقال زاده، محمود عبدالکریمی کاشانی و شهید محمد اردهالی را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات