۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۲۸۳۷۹۱
امام جمعه شهر قمصر کاشان:

وجود شورای نگهبان با منافع برخی گروه های سیاسی در تضاد است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهر قمصر کاشان گفت: برخی با چماق بی مهری جایگاه وزین و رکن رکین انقلاب و نظام که از سنت های حسنه به یادگار مانده از امام راحل است را تخریب می کنند که دلیل آن قاطعانه عمل کردن این شورا به وظایفش است.
حجت الاسلام قاسم ارمي

حجت الاسلام قاسم ارمی، امام جمعه شهر قمصر کاشان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که شورای نگهبان یک نهاد مهم و ارزشمند در رأس نظام جمهوری اسلامی ایران است که از قانون بر مبنای دین صیانت می کند، گفت: شورای نگهبان نظارتی استصوابی در همه عرصه ها دارد.

 

وی افزود: وزارت کشور عملا نقشی در انتخابات و سلامت آن ندارد، اما باید تلاش خود را در این زمینه انجام دهد، از این رو شورای نگهبان است که با رصد اجرای قانون از انحرافات احتمالی جلوگیری می کند.

 

حجت الاسلام ارمی، مورد هجمه قرارگرفتن شورای نگهبان از سوی برخی از افراد و گروه ها به ویژه از سوی فتنه گران را به دلیل قاطعانه عمل کردن این شورا به وظایفش دانست و گفت: وجود شورای نگهبان با منافع برخی گروه های سیاسی در تضاد است، از این رو مورد بی مهری برخی گروه ها قرار می گیرد.

 

امام جمعه شهر قمصر کاشان گفت: برخی با چماق بی مهری جایگاه وزین و رکن رکین انقلاب و نظام که از سنت های حسنه به یادگار مانده از امام راحل است را تخریب می کنند.

 

وی با تأکید بر این که برخی با ژست تبعیت از امام خمینی(ره) دست به تخریب شورای نگهبان می زنند، گفت: صحبت هایی که نباید گفته شود و اموری که نباید انجام شود از سوی برخی افراد علیه شورای نگهبان صورت می گیرد.

 

به گفته وی، شورای نگهبان با پشتوانه حمایتی از سوی مردم و تسلط بر قانون، اجازه قرار گرفتن انتخابات در مسیر غیر صحیح را نخواهد داد.

 

حجت الاسلام ارمی با بیان این که فتنه گران اگر این بار عکس پاره نکردند اما یکی از ارکان انقلاب را نشانه رفته اند که شورای نگهبان اجازه این کار را نخواهد داد./1307/ت302/ب4

ارسال نظرات