۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۲۸۳۷۹۹
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

آمریکایی ها منافع خود را در نفوذ سیاسی و اقتصادی به ایران می دانند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی با بیان این که آمریکایی ها منافع خود را در نفوذ سیاسی و اقتصادی در ایران اسلامی می دانند، گفت: مردم و مسؤولان ما باید مراقب باشند تا خدای ناکرده در دامی که دولتمردان آمریکایی برای آنها پهن کرده اند گرفتار نشوند.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران صبح امروز در دیدار جمعی از کارمندان بسیجی استان با تجلیل از خدمات بسیج در عرصه های مختلف کشور، بر ضرورت همه منسجم تر بسیج در بخش های کشور تأکید کرد.

 

وی گفت:‌ بسیج، پشتوانه ای عظیم و الهی برای حراست از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اجرای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب محسوب می شود.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران، تفکر بسیجی را پشتوانه ای محکم برای رشد و بالندگی نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: عزت و اقتدار امروز نظام اسلامی مرهون همین تفکر اصیل و انقلابی است.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که دشمنان از گسترش روز افزون تفکر بسیجی در جامعه بسیار هراسان هستند، بیان داشت: دشمنان تفکر بسیجی را مهم ترین سد در برابر توطئه ها و نقشه های شوم خود در کشور می دانند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، رمز ماندگاری و ایستادگی ملت ولایت مدار ایران اسلامی در برابر قدرت های سلطه گر را تفکر بسیجی دانست و تصریح کرد: حفظ عزت و اقتدار امروز کشورمان نیز در سایه تبعیت از ولایت فقیه و تقویت تفکر بسیجی در کشور است.

 

وی با بیان این که ایثارگیری های بسجیان در هشت سال دفاع مقدس همواره مثال زندنی است، گفت: بسجیان در کنار سپاهیان و سایر نیروهای نظامی، حماسه ای بی بدیل خلق کردند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که بسیج به عنوان یک نیروی مردمی از حزب و جناح به دور است و تنها در مسیر آرمان های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری گام برمی دارد، تصریح کرد: این نیروی مردمی در همه صحنه های انقلاب حضوری اثرگذار داشته که باید دستاوردها و خدمات آن به خوبی برای مردم تبیین و تشریح شود.

 

وی با بیان این که بسیاری از اقدامات اثرگذار در کشور به پشتوانه تفکر بسیجی انجام گرفته است، خاطرنشان کرد: اگر تفکر بسیجی در کشورمان نبود امروز نمی توانستیم در عرصه جهانی عزت و اقتداری مثال زدنی داشته باشیم.

 

امام جمعه ساری با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای منزوی کردن بسیج درکشور، خاظرنشان کرد: اما با هوشیاری و بصیرت ملت ایران این توطئه دشمنان خنثی شد و امروز بسیج نیروی کارآمد و اثرگذار نظام اسلامی است.

 

وی بسیجیان را تابع محض ولایت و آرمان های انقلاب معرفی کرد و گفت: ولایی بودن بسیج مهم ترین شاخصه بسیج در دهه های اخیر بوده است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به بحران های ایجاد از سوی دشمنان در خاورمیانه اشاره کرد و گفت: امروز کشورهای منطقه به دلیل سیاست های دخالت جویانه آمریکایی ها به ویرانه هایی تبدیل شده است.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که آمریکایی ها منافع خود را در نفوذ سیاسی و اقتصادی در ایران اسلامی می دانند، خاطرنشان کرد: مردم و مسؤولان ما باید مراقب باشند تا خدای ناکرده در دامی که دولتمردان آمریکایی برای آنها پهن کرده اند گرفتار نشوند.

 

امام جمعه ساری با تأکید براین که ملت ایران هیچ گاه اجازه کوچکترین دخالت و تحرکت به آمریکایی ها در داخل کشور نخواهند داد، ادامه داد: بصیرت و هوشیاری ملت در سایه هدایت های رهبری سد محکمی در برابر توطئه جدید آمریکایی ها خواهد بود.

 

وی با اشاره به این که دشمن بر ایجاد تفرقه بین مردم ایران و گروه‌های سیاسی حساب ویژه‌ای باز کرد و به همین دلیل هم فکر می‌کرد که می‌تواند از هر دری وارد کشور شود، خاطرنشان کرد: دشمن بداند اینجا ایران اسلامی است، جایی که مردم برای حفظ دین و مقدسات از همه وجود خویش می‌گذرند.

 

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود انقلاب اسلامی را نشأت گرفته از عقیده دینی مردم کشورمان دانست و خاطرنشان کرد: هیچ عاملی نمی تواند اسلام ناب را از انقلاب دور کند، چون اسلام ناب با همه مسائل کشورمان عجین شده است.

 

وی با تأکید براین که سیاست بدون دیانت در مسیر انحراف است، تأکید کرد: نباید سیاست بدون دیانت در کشورمان رواج پیدا کند چون بسیار آسیب زا است./950/پ202/ب4

ارسال نظرات