۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۲۸۳۸۲۱
آیت الله طبرسی:

تحقق اقتصاد مقاومتی مانع نفوذ اقتصادی دشمن به کشور می شود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی با تأکید مجدد نسبت به اجرای صحیح سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی دولت در کشور، گفت: تحقق عملی اقتصاد مقاومتی بهترین راه جلوگیری از نفوذ اقتصادی دشمن به کشور است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، این دو شخصیت بزرگ انقلاب اسلامی را الگوی خدمت گزاری صادقانه به نظام معرفی کرد و گفت: شهیدان رجایی و باهنر با ایمان ارزنده و خدمات والای خود به عنوان افرادی ماندگار هستند.

 

امام جمعه ساری منافقان کوردل خواستند با شهادت این بزرگواران نظام مقدس جمهوری اسلامی را از مسیر خود خارج کرده و ساقط کنند که نتوانستند به اهداف شوم خود برسند، افزود: امروز نظام اسلامی در سایه حضور شخصیت هایی همچون رجایی و باهنر به الگویی در جهان تبدیل شده است.

 

وی شهیدان رجایی و باهنر را از پایه ها و ستون های انقلاب خواند و تصریح کرد: متأسفانه این انسان های بزرگ در یک حادثه دلخراش در آتش کینه و نفرت منافقین جسمشان را در راه خدمت به انقلاب و کشور از دست دادند و روح خودشان را در یک افق بالاتر به پرواز درآوردند.

 

امام جمعه ساری با اشاره به این که خدمات دولت با نگاه عمومی، ملی و فرا منطقه ای باید همراه باشد، خاطرنشان کرد: اگر خدمات دولت با برنامه ریزی و آینده نگری همراه با اولویت ها مدنظر قرار گیرد به حتم آثار و برکات بیشتری در پی خواهد داشت.

 

وی با تاکید بر این که هفته دولت فرصتی ارزنده است که دولتمردان خدمات خود را به مردم عرضه کرده و به اطلاع آن ها برسانند، خاطرنشان کرد: دولتمردان باید اهتمام خود را در راستای رفع مسائل و مشکلات مردمی قرار دهند.

 

امام جمعه ساری با بیان این که وظیفه دولت کار اساسی، مفید و رفع مشکلات مردم است، افزود: خوشبختانه دولت به خوبی این مسأله را مد نظر خود قرار داده و تاکنون نیز قدم های مثبتی در جهت رفع مشکلات عموم مردم برداشته است.

 

آیت الله طبرسی اشتغال جوانان را یکی از مهم ترین مشکلات امروز جامعه دانست و گفت: دولت و مجلس باید برای رفع معضل بزرگ اشتغال که عامل بسیاری از مشکلات جامعه است، فکری کنند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با هیأت دولت اشاره کرد و با بیان این که رهنمودهای ایشان در همه امور همواره راهگشا و اثربخش بوده است، تصریح کرد: دولتمردان نیز باید رهنمودها و دغدغه های ایشان را جزء اولویت های کاری خود قرار دهند.

 

آیت الله طبرسی به تلاش دشمن برای ایجاد نفوذ سیاسی و اقتصادی در کشور پس از توافق هسته ای اشاره کرد و با بیان این که خوشبختانه این توطئه دشمن با هوشمندی مقام معظم رهبری خنثی شد، افزود: مسؤولان کشور باید بیشتر مراقب خدعه های دشمن باشند و فکر نکنند که دشمنی های استکبار به ویژه آمریکا با توافق هسته ای با ملت ایران از بین رفته است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنی های آمریکا علیه ملت ایران پایانی ندارد، گفت: آمریکایی ها هر روز با بهانه ای جدید به توطئه علیه ملت ایران می پردازند.

 

وی با تأکید براین که دولت باید زمینه امنیت، عدالت و رفاه مردم را فراهم کند، بیان داشت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند، مسأله اقتصاد باید به طور جدی در دستور کار دولتمردان قرار گیرد، چون امروز دشمن تمرکز خود را در این حوزه گذاشته است.

 

امام جمعه ساری همچنین به دغدغه های فرهنگی رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با هیأت دولت اشاره کرد و افزود: متأسفانه مسائل فرهنگی در کشور آن طور که شایسته است به آن توجه نمی شود.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران، فرهنگ را زیر بنای مباحث دیگر در کشور دانست و گفت: باید از همه ابزارهای موجود در جهت ترویج فرهنگ دینی در جامعه استفاده کنیم.

 

وی همچنین با تأکید مجدد نسبت به اجرای صحیح سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی دولت در کشور، افزود: تحقق عملی اقتصاد مقاومتی بهترین راه جلوگیری از نفوذ اقتصادی دشمن به کشور است.

 

امام جمعه ساری با بیان این که اقتصاد مقاومتی کشور را در زمان تحریم از همه مشکلات مصون خواهد داشت، بیان داشت: با اجرای صحیح این سیاست ها کشور در بسیاری از مسائل به خودکفایی لازم خواهد رسید./950/پ201/ب4

ارسال نظرات