۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸
کد خبر: ۲۸۳۹۰۵
امام جمعه مشهد اردهال کاشان:

انگلیس خباثت های خود را کنار نگذاشته است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مشهد اردهال کاشان با تاکید بر این که انگلیس خباثت های خود علیه نظام اسلامی و ملت ایران را کنار نگذاشته است، از مسؤولان و دولتمردان خواست در مقابل مکاری و حیله گری های انگلیسی ها هوشیار باشند.
حجت السلام مهدي سليماني اردهالي

حجت الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی، امام جمعه مشهد اردهال کاشان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به باز شدن سفارت انگلیس در ایران، گفت: منطق ایران اسلامی معامله و مراورده با تمام کشورهای دنیا به استثنای اسرائیل غاصب است.

 

وی افزود: انگلیس به عنوان روباه پیر مطرح است که باید شناخته شود، چرا که جاسوسان انگلیسی اذعان کرده اند که در ایران به دنبال شیوه هایی بودیم که مردم را از اسلام دور کنیم تا آموزه های اسلام به آرامی و بدون خطر کمرنگ شوند.

 

حجت الاسلام سلیمانی با تأکید بر این که دشمن با اسلامی که با سلطه سر جنگ نداشته باشد، کاری ندارد، گفت: جاسوس برجسته انگلیسی بعد از 8 سال مطالعات خود در ایران، موقعیت ژئوپولوتیک، ژئواستراتژیک، ژئو اکونومیک و ژئوکالچر ایران را دلیل اهمیت و قدرت این کشور یاد کرده است.

 

امام جمعه مشهد اردهال کاشان با بیان این که سیاست راهبردی انگلیس در ربطه با ایران این است که ایران اسلامی همیشه در عقب ماندگی نگه داشته شود که این یک سیاست صد ساله انگلیس است، گفت: کارشناسان انگلیسی اذعان می کنند اگر ایران چهار موقعیت موجود در خود را بارور کند، غیر قابل کنترل می شود.

 

انگلیس از سیاست گذشته خود دست برنداشته است

استاد درس خارج حوزه علمیه قم گفت: آمریکا به دنبال جلوگیری از روی کارآمدن یک دولت مقتدر و مستقل در ایران است تا جلوی پیشرفت کشور را بگیرد.

 

وی با اشاره به این که دشمن استقلال ایران را هدف قرار داده است، گفت: انگلیس از سیاست گذشته خود دست برنداشته است که در این بین یا ایران باید از حکومت شیعی خود دست بردارد و یا آنها اقدامات خصمانه خود را رها کنند که این موارد عملی نیست.

 

به گفته وی، انگلیس و آمریکا باید موجودیت و برابری خود با ایران اسلامی را بپذیرند که این موضوع نیز با مراجعه به گذشته این کشورها نشان می دهد اتفاق نمی افتد.

 

حجت الاسلام سلیمانی با تأکید بر بستن راه های نفوذ استکبار، گفت: استکبار بداند که به زانو درآوردن ملت ایران خوابی است که تعبیر نخواهد شد.

 

امام جمعه مشهد اردهال کاشان وضعیت فعلی ایران را بیانگر ناکامی دشمن در دستیابی به اهدافش دانست و گفت: عزت و عظمت ایران اسلامی در طول 37 سال گذشته نشان از نقش بر آب شدن نقشه های دشمن است و مقابله با ایران اسلامی باعث می شود تا دنیا صدای شکسته شدن استخوان های آمریکا و انگلیس را بشنود./1307/ت302/ج

 

ارسال نظرات