۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۲۸۴۰۲۷
امام جمعه شبستر:

تبعیت از رهبری در رأس برنامه های دولت باشد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محمدزاده پیشرفت نظام اسلامی و گسترش عدالت اجتماعی را در گرو پیروی از بیانات رهبری دانست و گفت: ولایت مداری و توجه به رهنمودهای امام راحل در سیستم مدیریتی کشور مورد توجه شهیدان رجایی و باهنر بود.
حجت الاسلام محمدزاده، امام جمعه شبستر

حجت الاسلام علی محمدزاده، امام جمعه شبستر و عضو شورای استانی حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، شهیدان رجایی و باهنر را الگوی مسؤولان و دولتمردان خواند و اظهار داشت: مسلک و شیوه‌ رفتاری و مدیریتی این بزرگواران می تواند به عنوان یک الگوی عملی برای مسؤولان مطرح باشد.

وی با اشاره به خلوص نیت و عمل خداپسندانه این دو شهید انقلاب، تصریح کرد: خلوص نیت، خدمت به مردم و حرکت در مسیر آرمان های انقلاب از بارزترین ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر است و دولتمردان باید این ویژگی ها را در خود پرورش دهند.

حجت‌الاسلام محمدزاده پیشرفت نظام اسلامی و گسترش عدالت اجتماعی را در گرو پیروی از بیانات رهبری دانست و تصریح کرد: ولایت مداری و توجه به رهنمودهای امام راحل در سیستم مدیریتی کشور مورد توجه شهیدان رجایی و باهنر بوده است.

امام جمعه شبستر ابراز داشت: تبعیت بی چون چرا لازم است در رأس برنامه دولتمردان باشد، به ویژه در شرایط کنونی که استکبار جهانی سعی در ایجاد تشتت و از هم گسیختگی میان ملت می باشد، ولایت محور وحدت و انسجام در کشور است.

وی خدمت خالصانه را برای مسؤولان مورد تأکید قرار داد و اذعان داشت: دولتمردان از زندگی تجملاتی و پر از زرق و برق دور باشند و زندگی مملو از محبت و عشق به مردم را آنچنان که امیر مؤمنان نسبت با آن عنایت داشتند، مورد توجه قرار دهند.


عضو شورای استانی حوزه علمیه، خاطرنشان کرد: دولتمردان مسؤولیت را امانت و آن را فرصتی برای خدمت به خلق بدانند و محبت به مردم و تقویت دین مبین اسلام را وسیله‌ای برای کسب خیر دنیا و آخرت و زمینه‌ای برای کسب سعادت ابدی در نظر داشته باشند.

وی ضمن تأکید بر تشریح و بیان خدمات انجام شده از سوی دولت ها، تصریح کرد: دولت ها بدون تخریب دولت های قبل به بیان خدمات و برنامه های خود بپردازند و با چنین عملکردی در مردم انگیزه و امید را ایجاد کنند، تخریب دولت ها امید و اعتماد را از مردم سلب می کند./854/ت302/ب4

ارسال نظرات