۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۲۸۴۰۳۰
معاون آموزش کانون‌های فرهنگی مساجد قم:

برای ارتقای مدیریت فرهنگی مساجد تلاش می‌کنیم

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام سید محمد هاشمی در حاشیه مراسم آزمون دوره آموزشی غیر حضوری آفاق اندیشه 2 در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت معصومه(س)، گفت: ارتقای سطح مدیریت فرهنگی کانون های مساجد از اهداف دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قم است.
حجت الاسلام سيد محمد هاشمي اخبار کوتاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محمد هاشمی معاون آموزش کانون های فرهنگی و هنری مساجد در حاشیه مراسم آزمون دوره آموزشی غیر حضوری آفاق اندیشه2 در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت معصومه(س)، گفت: ارتقای سطح مدیریت فرهنگی کانون های مساجد از اهداف دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد است.

 

وی افزود: این دوره آموزشی دومین دوره غیر حضوری آفاق اندیشه بود که با شرکت 3 نفر از کادر کانون های مساجد با مطالعه 3 کتاب معرفی شده به نام های برای مدیران، الفبای فرهنگی و زندگی به سبک جهادی که از سوی شورای معاونت کانون های مساجد و کارشناسان متخصص برنامه ریزی شده بود.

 

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به محتوای کتاب های معرفی شده در این دوره آموزشی، اظهار داشت: کتاب های برای مدیران و زندگی به سبک جهادی از جمله کتاب هایی است که در قالب رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درمورد وظایف مسؤولان و مدیران نوشته شده است.

 

وی ادامه داد: کتاب الفبای فرهنگی به موضوع کارکردهای مسؤولان کانون های مساجد پرداخته که استفاده از تجربیات آنها برای مسؤولان کانون ها مفید است؛ این دوره آموزشی بین600 نفر از خواهران و برادران مسجدی برگزار شد.

 

حجت الاسلام هاشمی با بیان برنامه های آینده معاونت آموزش دبیرخانه کانون های مساجد، خاطر نشان کرد: تا پایان تابستان برنامه هایی از جمله اندیشه پویا در قالب فعالیت پژوهشی، دوره آموزشی اندیشه های آسمانی در قالب اردوی مشهد و آزمون دوره آموزش قرآنی 1449 برگزار خواهد شد.

 

معاون آموزش کانون های فرهنگی و هنری مساجد، عنوان کرد: دبیرخانه کانون های مساجد در پایان شهریور ماه علاوه بر جمع بندی و نتیجه گیری برنامه های ارائه شده در طول تابستان، شروع به برنامه ریزی فعالیت های کانون های مساجد در طول سال تحصیلی و امضای تفاهم نامه با مسؤولان کانون های مساجد خواهد شد./1325/پ202/ی

ارسال نظرات