۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۲۸۴۰۴۲
عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور:

مقابله با تروریسم باید به عنوان گفتمانی بین‌المللی در مجامع جهانی مطرح شود

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد انتخابات استان مرکزی با بیان این که ترور با هر نقاب و جایگاهی شنیع و محکوم است گفت: مقابله با تروریسم باید به عنوان یک گفتمان بین‌المللی در اولویت برنامه کشورها و مجامع جهانی باشد.
حسن بيگي رييس ستاد انتخابات استان مرکزي  و عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور

شکرالله حسن بیگی، رییس ستاد انتخابات استان مرکزی  و عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور امروز شنبه هفتم شهریور در آستانه روز مبارزه با تروریسم (هشت شهریورماه) در گفت و گو با خبرگزاری رسا، با بیان این که ترور با هر نقاب و جایگاهی شنیع و محکوم است گفت: مقابله با تروریسم باید به عنوان یک گفتمان بین المللی در اولویت برنامه کشورها و مجامع جهانی باشد.

 

عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور بیان کرد: ایران از ابتدای انقلاب اسلامی قربانی انواع روش های ترور بوده و بیش از 17 هزار نفر از بهترین فرزندان رشید خود را در این زمینه، تقدیم انقلاب و آرمان های نظام کرده است.


تروریسم در راستای اهداف مافیایی و منافع خاص انجام می شود

حسن بیگی گفت: تروریسم با هر شیوه ای در راستای اهداف مافیایی و منافع خاص انجام می شود و روش های خشن چه از سوی دولت ها و چه گروه های تروریستی از نظر اخلاقی و انسانی مردود است.


رییس ستاد انتخابات استان مرکزی خاطر نشان کرد: منطقه خاورمیانه امروز در آتش تروریسم می سوزد و متاسفانه قربانیان فجایع آن را بیشتر مردم بی دفاع و کودکان شامل می شوند.


عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور گفت: انفجار دفتر نخست وزیری به دست منافقان کوردل و شهادت مظلومانه شهیدان باهنر و رجایی در سال 60 یکی از دهها اقدام تروریستی در ایران است که اگرچه بهترین فرزندان کشور را به شهادت رساند اما مردم هوشمندی و تعصب بیشتری نسبت به حاکمیت اسلامی پیدا کرده و حمایت خود را از چتر ولایت فقیه و ارزش های نظام گسترده تر کردند.


حسن بیگی خاطرنشان کرد: ترویسم دولتی بدترین نوع این پدیده است که نمایه برجسته آن اسراییل غاصب است که به خاطر مطامع و اهداف سیاسی خود منطقه خاورمیانه را به ناامنی کشیده است.

 

حامیان تروریسم باید بدانند که جایگاهی در بین ملت ها ندارند

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی  در ادامه اظهار کرد: حامیان تروریسم باید بدانند که جایگاهی در بین ملت ها ندارند و پیامدهای مخرب ترور دیر یا زود دامن گیر خودشان خواهد شد.

 

شایان ذکر است: هشتم شهریور همزمان با سالروز انفجار در دفتر نخست وزیری به دست منافقان کوردل و شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر در سال 1360 به عنوان روز مبارزه با تروریسم نامگذاری شده است. /842/ت302/ح

ارسال نظرات