۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۲۸۴۰۶۰
نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل:

رسانه ها فارغ از جناح بندی های حزبی به مصالح نظام توجه کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه باید دغدغه ها و مطالبات مقام معظم رهبری را به مطالبه عمومی تبدیل کنند، گفت: اصحاب رسانه فارغ از جناح بندی های حزبی به مصالح نظام و انقلاب توجه کنند.
حجت الاسلام نجات فياضي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام نجات فیاضی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل، عصر امروز در مراسم انتخاب هیات رییسه شورای بسیج رسانه استان اردبیل، خاطرنشان کرد: انتظار ما این است که دغدغه‌ها و مطالبات مقام معظم رهبری را اصحاب رسانه با اطلاع‌رسانی و کارهای فرهنگی به مطالبه عمومی تبدیل کنند.

 

وی افزود: در حال حاضر تمام دنیا بر روی ایران متمرکز شده است ولی در سایه خون شهدا و دلسوزان نظام به قله رفیعی از دستاوردها رسیده‌ایم و باید این دستاوردها را حفظ کنیم.

 

حجت الاسلام فیاضی با تاکید بر اینکه در مورد مطالبات اصحاب رسانه در دیدارهایی که انجام شده پیگیری‌های لازم انجام می‌شود، گفت: اصحاب رسانه باید فارغ از جناح‌بندی‌های حزبی به مصالح نظام و انقلاب و دستاوردهای آن کمک کنند چرا که عملیات روانی و هدایت افکار عمومی بسیار مهم بوده و بیشتر این امور در دست رسانه‌ها است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل تصریح کرد: انتظار ما این است که دغدغه‌ها و مطالبات مقام معظم رهبری را اصحاب رسانه با اطلاع‌رسانی و کارهای فرهنگی به مطالبه عمومی تبدیل کنند تا بتوانیم شاهد تحقق مطالبات مقام معظم رهبری باشیم.

 

این مسؤول بیان داشت: مهم ترین خواسته‌های ما از مطبوعات و رسانه‌ها این بوده که به دنبال تحقق فرامین و خواسته های مقام معظم رهبری باشند.

 

وی افزود: باید مطبوعات و رسانه‌ها مبانی عقیدتی و منطقی را مد نظر قرار دهند چرا که منطق اسلام و جبهه حقیقت از غالب‌ترین منطق‌ها بوده و باید در جامعه فراگیر شود که در این حوزه رسانه‌های می‌توانند با اطلاع‌رسانی شایسته نقش‌آفرینی کنند.

 

حجت الاسلام فیاضی با تاکید بر ترویج اصول امام راحل(ره) و جلوگیری از تحلیل شخصیت امام خمینی (ره)، اظهار کرد: ترویج فرهنگ مقاومت در جامعه و توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی و تلاش در راستای تحقق این سیاست از دیگر انتظاراتی بوده که از اصحاب رسانه می‌رود تا در راستای آن تلاش کنند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به جنگ نرم دشمنان بیان کرد: آن چه در جنگ نرم هدف قرار می گیرد، اعتقادات، عواطف و احساسات انسانی است چرا که فروپاشی شخصیت و ترور آنها، با ارزش‌تر از ترور اشخاص و از میان بردن فیزیکی آنان است.

 

وی افزود: از بین رفتن شخصیت انسانی سبب استثمار جامعه و استفاده از خدمات و منابع آن می‌شود که در این راستا دشمنان نظام از بدو انقلاب تاکنون تلاش می‌کنند.

 

حجت الاسلام فیاضی با بیان اینکه بصیرت‌افزایی در جامعه یکی از وظایف رسانه‌ها از نظر مقام معظم رهبری است، گفت: از آن جایی که در جنگ نرم همه گروه ها و اقشار یک جامعه مخاطب پیام هستند، لازم است تا خواص با ایجاد بستری مناسب، زمینه بصیرت‌زایی و بصیرت‌افزایی در توده‌های مردم را فراهم آورند و اجازه ندهند تا دشمنان با هنجارشکنی، اهانت و دیگر شیوه‌ها مردم را به سمت و سوی غفلت کشانده و  با اختلاف و تفرقه به اهداف ناپاک دست یابند.

 

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با بیان اینکه انتظار از مطبوعات و رسانه‌ها فراتر از خبر بوده و باید جامعه را با تحلیل درست، به نقطه خوب و عقلانی راهنمایی کنند، افزود:در زمینه خنثی‌سازی توطئه‌های و فتنه‌های دشمنان باید رسانه‌ها وارد شده و با بصیرت‌افزایی مردمی اجازه رسیدن دشمنان به اهداف شوم خود را ندهند./937/پ202/ب4

ارسال نظرات