۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۲۸۴۰۷۸
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

عدم کنترل قیمت و گرانی نمره منفی کارنامه دولت تدبیر و امید

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بر نقد منصفانه دولت تأکید کرد و گفت: درحالیکه اعتدال و میانه روی در سیاست های داخلی و خارجی از نکات مثبت عملکرد دولت یازدهم محسوب می شود، عدم کنترل قیمت ها و گرانی ها نمره منفی کارنامه دولت تدبیر و امید است.
عابد فتاحي

عابد فتاحی، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، اظهار داشت: قانون مداری، اعتدال و میانه روی در سیاست های داخلی و خارجی، سیاسی نکردن دولت، احترام به حقوق شهروندی از نکات مثبت دولت است.


وی افزایش بیکاری در جامعه، عدم کنترل قیمت ها و گرانی ها را نکات منفی کارنامه دولت تدبیر و امید خواند و گفت: دولت می توانست بعد از توافق نامه وین قیمت دلار را کاهش دهد.


نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که می گوییم ما هیچ گونه تهدیدی را از سوی آمریکا قبول نمی کنیم و خودکفا هستیم، باید قیمت های داخلی را کاهش دهیم.


وی با بیان این که اگر طبق منویات مقام  معظم رهبری پیش رویم کسی ناراحت و تحقیر نمی شود و ضرر نمی بیند، تصریح کرد: انتقاد هایی که از دولت می شود باید بجا، منصفانه و عادلانه باشد.


رییس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همیشه نمی توان همه چیز را به آتش کشید و به توپ و تانک بست باید در کنار انتقاد، پیشنهادهای سازنده ای را ارائه دهیم.


عضو کمسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: همدلی و همزبانی عصاره فرمایشات رهبر در خصوص برخورد عادلانه و منصفانه است.


وی به عملکرد تمام دولت ها در زمان های خود اشاره و اظهار داشت: با توجه به این که عمر دولت شهید باهنر و رجایی کوتاه بوده است در حالی که مبنای کار آن ها عدالت، صداقت، ساده زیستی بوده و این دو شهید ارجمند تمام جهات و صفاتی را که امام راحل برای اداره انقلاب اسلامی توصیف کرده بود، اجرا کرده اند.


افزایش تولیدات داخلی راهکاری برای تحقق اقتصاد مقاومتی


 فتاحی به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، اشاره و افزود: باید برای تحقق منویات رهبری بر ساختار ها، در آمدهای داخلی، صنایع و تولیدات داخلی تکیه کنیم و نه تنها در صحنه ی اقتصاد بلکه در صحنه های صنعتی، فرهنگی و اجتماعی به خود متکی باشیم و از وابستگی به کشور های دیگر بپرهیزیم.


وی قدرت و عظمت کشور اسلامی را حاصل وحدت و همدلی دولت و ملت خواند و گفت: ایستادگی در برابر دنیا حاصل مقاومت مردم است که با مقاومت های خود این نظام را سربلند کرده اند.


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نگاه به بیرون غیر از این که چشم ها را کمسو و ضعیف، زبان را لال و گوش ها را کر می کند چیزی ندارد و باید به دنیا بفهمانیم که عزت و جلال، ارزش و جایگاه، شخصیت، ایمان و وجدانمان در این خاک روییده است.


باخت قوای سه گانه در صورت عدم توجه به فرمایشات رهبری

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر سه قوای (مجریه، مقننه، قضاییه)، لحظه ای به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه نکنند می بازند.


وی ادامه داد: ما سربازان رهبر معظم انقلاب هستیم و امنیت امروز را مدیون رهبری هستیم که سایه وی بر سرمان است و هیچ کس از مسوولان این کشور به خود اجازه نمی دهند که حتی لحظه ای به فرمایشان رهبری گوش نکرده و نزدیک خطوط قرمز شوند.


فتاحی در پایان توجه به مسایل قومی، مذهبی و نگاه به بیرون را محکوم کرد و گفت: ریشه ما از این خاک است و ناموس و عزت ما با این خاک ارزش دارد./1301/ت302/ش

ارسال نظرات