۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۲۸۴۰۹۸
جانشین حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

دشمن برای تغییر نظام سیاسی ایران اندیشه و فکر مردم را هدف گرفته است

خبرگزاری رسا ـ جانشین حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن امروز در تلاش است تا با تغییر اندیشه، فکر و رفتار مردم هدف نهایی خود که تغییر نظام سیاسی است را دنبال کند.
سپاه پاسداران

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار یعقوبی جانشین حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در مراسم آیین تکریم و معارفه مسؤول حفاظت و اطلاعات سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: دشمن امروز در تلاش است تا با تغییر اندیشه، فکر و رفتار مردم هدف نهایی خود که تغییر نظام سیاسی است را دنبال کند.

 

جانشین حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  بیان کرد: حفاظت، پاسداری و صیانت از سپاه به عنوان بازوی توانمند انقلاب اسلامی و رهبری بر عهده سازمان حفاظت سپاه است که مسؤولیتی سنگین و خطیر به شمار می‌آید.

 

یعقوبی اظهار داشت: امروزه دشمنان ما که تهدیدهای خود را در حوزه جنگ سخت و نظامی بی‌اثر دیده‌اند، جنگ نرم و کار تبلیغاتی و فرهنگی را برای مقابله با انقلاب اسلامی و ملت ایران برگزیده‌اند

 

جانشین حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان در تلاش هستند با تغییر در حوزه اندیشه، فکر و رفتار آحاد جامعه هدف نهایی خود که تغییر رفتار و به دنبال آن تغییر در ساختار نظام سیاسی  است، را دنبال کنند.

 

یعقوبی با اشاره به اینکه از استراتژی‌های مهم ما در ایجاد امنیت در کشور جامعه پذیری امنیتی و امنیت مردم در حوزه‌های فرهنگی، اعتقادی سیاسی است.

 

جانشین حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه بیان کرد: آگاهی بخشی همراه با بصیرت افزایی به افراد جامعه نسبت به خطرات و آسیب‌هایی که در کمین آنها است، می‌تواند تهدیدها و حربه‌های دشمن را خنثی کند./842/د102/ب4

ارسال نظرات