۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۲۸۴۱۳۲

موکب مسجد مقدس جمکران در اربعین حسینی برپا خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ جایگاه و موکب خدمت رسانی مسجد مقدس جمکران در مسیرپیاده روی اربعین حسینی در کشور عراق برپا خواهد شد.
مسجد مقدس جمکران

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از  روابط عمومی و اموربین الملل مسجد مقدس جمکران، با توجه به اهمیت و جایگاه و نقش خاص و منحصربه فرد راهپیمایی میلیونی و بین المللی اربعین حسینی در کشور عراق، مسجد مقدس جمکران نیز به عنوان پایگاه عظیم مهدویت در جهان، خود را برای نقش آفرینی در این جریان و کنگره بزرگ عشاق الحسین(ع) آماده می کند.

 

در همین راستا حجت الاسلام والمسلمین هاشمی زاده مدیر روابط عمومی و امور بین الملل مسجد مقدس جمکران در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین انصاری مسوول قرارگاه زیارت بنیاد خاتم الاوصیا زمینه های برگزاری هرچه بهتر موکب و خدمت رسانی به زائران را بررسی کردند.


در این جلسه چگونگی حضور و راه های برگزاری هرچه بهتر این موکب مهدوی با توجه به اهمیت و جایگاه مسجد در جهان تشیع و از طرفی جایگاه امام زمان(عج) در جایگاه منتقم امام حسین(ع) و مرور معارف شیعی مرتبط با فرهنگ انتظار و عاشورا، بررسی شد.


مسجد مقدس جمکران امسال به عنوان یکی از مهمترین جایگاه های خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی فعالیت و در مسیر راهپیمایی اربعینی نقش مهمی در اطلاع رسانی فرهنگی و مذهبی و مهدوی ایفا خواهد کرد.


گفتنی است، در این راستا جلسات بعدی نیز با مدیران و شخصیت های فعال و تاثیرگذار در امور فرهنگی و بین المللی برای حضور هرچه قوی تر و تاثیرگذارتر در این کنگره عاشورایی از سوی مدیران مسجد برگزار خواهد شد./1323/د101/ف

ارسال نظرات