۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۴
کد خبر: ۲۸۴۱۵۵
نماینده مجلس مطرح کرد؛

اخلاص و ولایتمداری رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در همایش گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: مدیران باید اخلاص و بصیرت را سرلوحه امور خود قرار دهند.
حيدري طيب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سید سعید حیدری طیب نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی شامگاه گذشته در همایش تجلیل از مدیران خدمتگزار و پاسخگو، با تبریک به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: حفظ دستاوردها و ارزش های نظام و انقلاب از وظایف مدیران و مسؤولان است.

 


وی یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامیداشت و خاطر نشان کرد: اخلاص یکی از مهم ترین ویژگی های مدیران است که شهیدان رجایی و باهنر با پررنگ کردن این خصوصیت در خود، با عزت و ماندگار شدند.

 


نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیگر ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر عنوان داشت: بصیرت و آگاهی دو مقوله بسیار مهم در مدیریت نظام است که دولتمردان این دو را باید سرلوحه کار خود قرار دهند و گام های استواری در راه خدمتگزاری و تکریم ارباب رجوع بردارند.

 


حیدری طیب با اشاره به مواجهه دولت با تحریم ها و فشارهای اقتصادی بیان داشت: مهم ترین مشکل و چالش دولت تحریم ها بود که خوشبختانه کشور مدیریت شد و به موفقیت هایی نیز دست پیدا کرد.

 


وی در پایان عنوان داشت: مدیریت با وجود مشکلات، فشار و تحریم ها امری بسیار مشکل است، قطعا رسیدگی به تمام امور در این شرایط تنها با تکیه بر خداوند و تلاش های شبانه روزی اجرایی می شود./857/پ202/ب4

ارسال نظرات