۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۹
کد خبر: ۲۸۴۱۵۸
استاد حوزه و دانشگاه:

مقاومت تنها راه مردم یمن برای غلبه بر استکبار است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه اشاره به این که کشورهای عربی منطقه از ایجاد اسلام ناب محمدی در یمن وحشت دارند و این را یک درد سر می دانند، گفت: مقاومت تنها راه مردم یمن برای غلبه بر استکبار است
حجت الاسلام سيدعباس ميرحبيبي

حجت الاسلام سید عباس میرحبیبی، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که رهبر حوثی ها راه برادر شهیدش را ادامه می دهد، گفت: جنگ بین یمن و عربستان ششمین جنگی است که یمنی ها با الهام گرفتن از انقلاب ایران انجام می دهند.

 

وی افزود: انصارالله یک گروه مسلط، قدرتمند و محبوب است که دارای تجربیات فراوانی در جنگ و مسائل سیاسی و اجتماعی بوده و در صحنه فعلی یمن جلوه کرده است.

 

حجت الاسلام میرحبیبی با تأکید بر این که یمنی ها نیازی به بازگشت ندارند و از مبارزه با استکبار دست برنمی دارند، گفت: راه مقاومت مردم یمن ادامه پیدا خواهد کرد تا به نتیجه برسند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که 28 کشور در جنگ با یمن هستند، ابراز کرد: برخی از این کشورها صحبت از آتش بس و پایان دادن به جنگ می کنند که با این مواضع به دنبال دست یابی به اهداف خود هستند.

 

وی با اشاره به این که ملت یمن در طول بیست سال گذشته تجارب و پیشرفت های بسیاری داشته است، گفت: نیروهای انصارالله دارای شایستگی های اخلاقی و سیاسی بسیاری هستند که این مهم موجب مقبولیت این گروه در کشور یمن شده است.

 

به گفته وی، رییس جمهور مستعفی یمن با حمایت از گروه های تروریستی به مخالفت با حوثی ها در برخی مناطق یمن پرداخته، اما سایر نقاط یمن حامی انصارالله هستند.

 

وی تنها راه حل شکست آل سعود را ادامه مبارزه یمنی ها علیه استکبار دانست و گفت: کشورهای حامی جریان انقلابی یمن در صدد جلوگیری از انقلابی شبیه به انقلاب ایران در یمن هستند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که کشورهای عربی منطقه از ایجاد اسلام ناب محمدی در یمن وحشت دارند و این را یک درد سر می دانند، گفت: مردم یمن طی پنج ماه گذشته شرایط بسیار سختی را تحمل کرده و از آرمان های خود دست برنداشته اند و نخواهند برداشت.

 

حجت الاسلام میرحبیبی با تأکید بر حمایت کشورهای اسلامی از مردم مظلوم یمن، گفت: وظیفه سازمان های بین المللی و مدعیان حقوق بشر، حمایت از ستم دیدگان یمنی است تا بتوانند به حقوق خود دست پیدا کنند./1307/ت302/ب4

ارسال نظرات