۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۲۸۴۱۶۲
استاد حوزه علمیه:

امنیت کشور به برکت وجود ولایت است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قم گفت: امنیتی که امروز در جمهوری اسلامی ایران برقرار است در هیچ کدام از کشورهای منطقه نیست و این به برکت ولایت، مجاهدت رزمندگان اسلام و خون شهدا است.
حجت الاسلام و المسلمين مهدي احدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام مهدی احدی، شنبه شب در جمع مردم کاشان در مسجد سلمان فارسی این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: امروز ملت قهرمان و سرافراز ایران اسلامی هرچه دارد از مجاهدت ها، ایثارگری ها و شهادت های جوانان این مرز و بوم از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون است.

 

وی با اشاره به این که شهادت رجائی و باهنر، چهره منافقین را برای همه مردم روشن کرد، افزود: مردم در این گونه حوادث مسیر حق را از باطل تشخیص دادند و متوجه شدند دشمن چه اهدافی را دنبال می کند.  

 

استاد حوزه علمیه قم یاد آور شد: شهادت رجائی و باهنر سبب عزت و اقتدار انقلاب اسلامی شدند در حالی که ترور آنها با هدف تضعیف و نابودی نظام انجام شده بود.

 

حجت الاسلام احدی در ادامه با اشاره به این که امنیتی که امروز در ایران اسلامی برقرار است در هیچ کدام از کشورهای اروپایی نیز شاهد چنین امنیتی نیستیم، بیان کرد: پارک ها در برخی از کشورهای غربی به دلیل عدم امنیت شب ها تعطیل اعلام شده است.

 

وی با اشاره به حضور تروریست های تکفیری و داعش در سوریه و عراق و قتل عام مردم مسلمان این دو کشور گفت: تروریست های داعش آنقدر رحم ندارند و حتی آثار تاریخی این دو کشور را که تاریخ و تمدن اسلامی است را هم تخریب کردند.

 

این استاد حوزه علمیه قم گفت: امنیت، آسایش، عزت، عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان به خاطر مجاهدات سربازان اسلام خون شهدا و هدایت های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب است که باید قدردان نعمت ولایت در کشور باشیم.

 

حجت الاسلام احدی در ادامه از کاشان به عنوان شهری مذهبی و ولایت مدار و با پیشینه تشیع و دارای بزرگان و علمای برجسته ای از جمله ملامحسن فیض کاشانی نام برد و گفت: تمامی مبانی اعتقادی ما به این است که جوانان را با اعتقاد تربیت کنیم.

 

وی افزود: استدلال و برهان و معرفت را در دل و قلب جوانان نورانی کنیم چرا که جوانان باید مقام کمال را ببینند، از این رو اگر کمال نبود به مقام توحید اشاره نمی شد.

 

این استاد حوزه علمیه قم یاد آور شد: تمام کسانی که می خواهند به توحید مطلق برسند باید تمام اعمال و رفتارشان برای رضایت خدا باشد و به قدمی به غیر از رضایت پرورگار خود برندارند.1307/پ202/ب4

ارسال نظرات