۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۲۸۴۱۸۷
مدیر تبلیغات اسلامی گیلانغرب:

عدم توجه به فرایض دینی جوانان را در برابر هجمه‌های دشمنان آسیب‌پذیر می‌کند

خبرگزاری رسا ـ مدیر تبلیغات اسلامی گیلانغرب با اشاره به برگزاری گفتمان دینی در راستای تبیین و گسترش فرهنگ اسلامی، گفت: قطعأ رعایت نکردن مسائلی همچون نماز، امر به معروف و نهی از منکر، جهاد، حجاب و موارد دیگر جوانان و نوجوانان را در برابر شبیخون دشمن آسیب پذیر می‌کند.
نماز

حجت الاسلام حسن دوستیان، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گیلانغرب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عنوان داشت: در راستای تبیین و گسترش فرهنگ اسلامی 20 گفتمان دینی در شهرستان گیلانغرب در حال برگزاری است.


حجت الاسلام دوستیان با اشاره به هجمه‌های فرهنگی دشمنان اظهار داشت: قطعأ رعایت نکردن مسائلی همچون نماز، امر به معروف و نهی از منکر، جهاد، حجاب و موارد دیگر جوانان و نوجوانان را در برابر شبیخون دشمن آسیب پذیر می‌کند.


وی به رعایت‌کردن و حساس بودن در ادای فرایض دینی تأکید کرد و یادآور شد: باید سعی کنیم مسائلی همانند نماز، عفاف و حجاب، ترویج روحیه شهادت طلبی و اخلاص در جامعه نهادینه شود، در این صورت است که ارزش‌های انقلاب و نظام حفظ خواهد شد.


مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گیلانغرب با اشاره به اهمیت برگزاری گفتمان های دینی ابراز کرد: اکنون با توجه به هجمه های فرهنگی استکبار، پرورش و تربیت جوانان و نوجوانان انقلابی و مؤمن باید در اولویت قرار گیرد و این مهم تنها به واسطه انس این عزیزان با مساجد، قرآن، نماز و موارد دیگر عملی خواهد شد.


حجت الاسلام دوستیان با تشریح موضوعات مطرح شده در گفتمان های دینی بیان داشت: موضوعاتی از جمله حجاب و عفاف، نماز و آثار و برکات آن در زندگی مادی و معنوی انسان ها، آگاهی و شناخت بیشتر جوانان و خانواده ها با شبیخون فرهنگی دشمن و راه های مقابله با آن ها و ضرورت تقلید از مجتهد در این گفتمان ها گنجانده شده است.


وی با بیان اینکه عوامل مهمی به حفظ عفت و ارزش های بانوان کمک می کند عنوان داشت: برگزاری کلاس های آموزشی پیرامون روابط دختر و پسر، لزوم رعایت و حفظ حجاب، الگو قرار دادن حضرت فاطمه الزهرا (س) از مباحث دیگر ارائه شده در این گفتمان است.


مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گیلانغرب گفت: خوشبختانه عده بسیاری از برنامه های فرهنگی استقبال می کنند و این نشان دهنده عشق و علاقه آن ها به اسلام و نظام است، با توجه به اینکه استان کرمانشاه در طول دوران دفاع مقدس نسبت به استان های دیگر از برجستگی خاصی برخوردار است لذا باید از این ظرفیت استفاده کرد و قشر جوان را با آموزه های دینی و مذهبی آشنا کرد و پیوند داد.


وی در پایان تصریح کرد: باید مراقب توطئه و دسیسه های جنگ نرم دشمنان اسلام و انقلاب باشیم چرا که آن ها تنها راه براندازی اسلام را تهاجم فرهنگی و خشکاندن ریشه و بنیان خانواده های مؤمن و انقلابی می دانند./857/ت302/ح

ارسال نظرات