۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۲۸۴۲۰۲

اولویت‌های جبهه انقلاب

خبرگزاری رسا ـ انقلاب اسلامی ایران به دلیل ابتنا به ایمان و باور نیروهای انقلاب و عمل هوشمندانه آنها، با تمامی حرکت‌های انقلاب معاصر متفاوت است و به همین دلیل آرمان‌های انقلاب نیز جز با عمل صادقانه و عمل به رسالت الهی اجزای حکومت محقق نخواهد شد.
جبهه انقلاب اسلامي

 به گزارش سرویس پیشخوان خبرگزاری رسا، اولویت‌های جبهه انقلاب هفته گذشته روزنامه انگلیسی گاردین به بهانه بازگشایی سفارت انگلیس در ایران فهرست بلندی از جنایات دولت فخیمه بریتانیا علیه مردم مسلمان ایران و دیگر کشور‌های منطقه را اعلام و مطرح کرده بود که باید دولت انگلیس نسبت به آنها عذرخواهی کند.

 

مبتنی بر رهنمودهای رهبری بایسته‌های جبهه انقلاب را در عرصه پیش‌رو در چند مؤلفه اساسی می‌توان برشمرد:

 1- عدم غفلت نسبت به دشمنی امریکا و اهداف دشمن.

 

2- روش‌های دشمن ممکن است نو و جدید باشد، مسئولان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی توجه کنند که مطلقاً در نقشه طراحی شده دشمن قرار نگیرند.

 

3- هوشیاری نسبت به نفوذ دشمن؛ مسئولان هیچ توجهی برای اینکه نفوذ دشمن را سد نکنند و یا متوجه مصادیق آن نشوند نخواهند داشت و باید به طور کامل نسبت به این امر خطیر حساسیت و آگاهی نشان دهند. ایشان حتی یکی از عرصه‌های این نفوذ را از مهد کودک‌ها می‌دانند.

 

4- لزوم مواضع انقلابی و صریح و بدون رودربایستی در مقابل دشمن. ایشان تأکید می‌کنند که باید در هر شرایطی در اتخاذ مواضع انقلابی صراحت داشت و صریح و بدون رودربایستی،‌در مقابل دشمن مواضع انقلابی و مبانی امام بزرگوار را بدون ترس و خجالت بیان کرد.

 

5- لزوم حفظ یکپارچگی مردم، حفظ وحدت از پایه‌های اصلی نظام اسلامی و از آرمان‌ها و از عوامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن بوده و هست. هر امری وحدت را خدشه‌دار کند و مردم را در برابر هم قرار دهد امری خطرناک و غیرقابل قبول است.

 

6- لزوم پرهیز از حاشیه‌سازی و تشتت‌آفرینی،‌ رهبری تأکید می‌نمایند که برای مراقبت از یکپارچگی جامعه،‌ باید از حاشیه‌سازی و تشتت‌آفرینی دوری کرد و هیچ حرف و سخنی که وحدت را خدشه‌دار کند بر زبان نیاورد. 

 

انقلاب اسلامی ایران به دلیل ابتنا به ایمان و باور نیروهای انقلاب و عمل هوشمندانه آنها، با تمامی حرکت‌های انقلاب معاصر متفاوت است و به همین دلیل آرمان‌های انقلاب نیز جز با عمل صادقانه و عمل به رسالت الهی اجزای حکومت محقق نخواهد شد. به همین دلیل و در شرایطی که تمامی ظرفیت‌های نظام سلطه برای «مهار حرکت انقلاب» و «تغییر در نظام اسلامی» بسیج شده است،‌ طرح مطالبات بخشی و تحرکات زودرس انتخاباتی تنها مخدوش‌کننده وحدت و انسجام ملی است و مفهومی جز بازی در میدان دشمن نخواهد داشت./998/د102/س

منبع : روزنامه جوان

 

حفظ ظرفیت عملیات روانی علیه مردم ایران به رغم به سرانجام رساندن مذاکرات هسته‌ای، از ویژگی‌های اصلی فضای تبلیغی و رسانه‌ای است که این روزها به بهانه زمینه‌سازی برای تصویب برجام،‌ به تکیه کلام دولتمردان غربی به ویژه امریکا و انگلیس تبدیل شده است. در زمینه چرایی این رفتار اگرچه به کرات سخن رفته است ولی تردیدی نمی‌توان داشت که ریشه اصلی اینگونه برخوردها به نقطه ثقل اقتدار و عزت ایرانی معطوف می‌شود که دشمنان به رغم یافته‌های‌شان در روند مذاکرات هسته‌ای تلاش دارند با بهره‌گیری از روش‌های دیگر آن را جبران کنند که شاهد مثال آن عطش انگلیسی‌ها در بازگشایی سفارت یا درخواست امریکایی‌ها برای گشایش دفتر حفظ منافع است که متأسفانه با نظر مساعد برخی مسئولان نیز مواجه شده است.  مقام معظم رهبری در سخنان هفته گذشته خود در جمع دولتمردان با رمزگشایی از اهداف دشمنان در دوران پسابرجام بر این نکته تأکید می‌کنند که اهداف خصمانه و صریح دشمنان در حرف‌ها و نوشته‌های آنها قابل درک است و هیچ‌کس نباید فراموش کند که جبهه دشمن با سلاح آماده در مقابل ملت و کشور موضع گرفته است و ما نیز باید با جبهه‌بندی دقیق به اقتضای موقعیت‌های مختلف در مقابل دشمنان تصمیم‌گیری و اقدام کنیم. ‌ایشان سپس می‌افزایند: اگر غفلت شود، ناگهان متوجه می‌شویم که دشمن در جاهایی رخنه کرده و مشغول کارهای خطرناک فرهنگی، اقتصادی و سیاسی است، بنابراین باید کاملاً مراقب بود.

 

 

در این فهرست از بنیانگذاری خاندان آل سعود در دهه 1920 میلادی که به انحرافی عظیم در حرکت مسلمانان تبدیل شد تا کودتای 28 مرداد 1332 (1953 میلادی) که به تقویت رژیم بی‌رحم و سفاک پهلوی انجامید و حمایت امریکا و انگلیس در هشت سال جنگ تحمیلی صدام علیه ایران تا فجایع این دو کشور در راه‌اندازی‌ جنگ‌های فرقه‌ای در منطقه غرب آسیا اشاره رفته است. در صحنه‌ای دیگر اما اوباما تلاش دارد در نامه‌نگاری با نمایندگان کنگره برای جلب نظر آنان برای تصویب «برجام» چهره‌ای خطرناک، سرکوبگر و حامی تروریسم از ایران به تصویر کشیده که نه تنها امنیت رژیم صهیونیستی را تهدید می‌کند که ناقض حقوق بشر مردم خویش نیز هست.

ارسال نظرات