۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۲۸۴۲۷۴
آصفری:

ایران نماد صلح و مبارزه با تروریسم است/ آمریکا گروه های تروریستی را مدیریت می کند

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان این که ایران اسلامی نماد صلح و مبارزه با تروریسم در جهان است، گفت: کشور عزیزمان ایران بیشترین هزینه ها را در حوزه تروریسم داده است.
آصفري نماينده مردم اراک، خنداب و کميجان در مجلس شوراي اسلامي

محمدحسن آصفری، نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، به مناسبت روز مبارزه با تروریسم بیان کرد: امروز پدیده شوم تروریسم به عنوان یک تهدید جهانی محسوب می شود.

 

آمریکا و رژیم صهیونیستی حامی اصلی گروه های تروریستی

عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امروز شاهد آن هستیم که آمریکا و رژیم صهیونیستی شعار مبارزه با تروریسم سر می دهند و در مقابل یاری گر گروه های تروریستی می شوند و امکانات در اختیار آنان قرار می دهند.

 

آصفری با تآکید بر این که سازمان ها و مجامع بین المللی باید از حقوق ملت های مظلوم دفاع کنند، گفت: سازمان ها و مجامع بین المللی در برابر رفتارهای ناجوانمردانه و وحشیانه غربی ها و رژیم غاصب اسرائیل تنها به صدور بیانیه و حرف های موقتی بسنده کرده اند و در راستای ریشه کن کردن ترور در دنیا گامی برنداشته اند.

 

ایران اسلامی بیشترین هزینه ها را در حوزه تروریسم داده است

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که امریکا به منظور دستیابی به اهداف شوم و پلید خود فعالیت تروریست ها را مدیریت می کند، گفت: گروه های تروریستی نظیر داعش، تکفیری ها و جبهه النصره در منطقه خاورمیانه با حمایت رژیم جعلی اسراییل و غربی ها دست به اعمال جنایتکارانه می زنند.

 

عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان این که ایران اسلامی نماد صلح و مبارزه با تروریسم در جهان است، گفت: کشور عزیزمان ایران بیشترین هزینه ها را در حوزه تروریسم داده است و همچنین بیش از 17 هزار شهید در راه ترور دارد و همواره در راستای ترویج صلح و مبارزه با تروریسم تلاش می کند.

 

تروریسم ابزاری برای پیشبرد اهداف استکبار

آصفری تروریسم را ابزاری برای پیشبرد اهداف استکبار دانست و خاطر نشان کرد: امروز جریان های تروریستی تحت مدیریت و حمایت کشورهای زیاده خواه فعالیت می کنند و سبب عوامل اصلی ناامنی  می شوند. /842/ت302/ج

 

ارسال نظرات