۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۲۸۴۳۵۴
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس:

اقتصاد مقاومتی با حمایت از تولید ملی محقق می‌شود

خبرگزاری رسا ـ فتحی‌پور بیکاری را بزرگ ترین مشکل اقتصادی کشور دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی با حمایت از تولید ملی و به تبع آن رفع معضل بیکاری محقق می‌شود.
ارسلان فتحي پور رييس کميسيون اقتصادي و نماينده مردم آذربايجان شرقي

ارسلان فتحی پور، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان این‌که حل مشکلات اقتصادی کشور تنها با رفع تحریم‌ها ممکن نیست، اظهار داشت: پیش از این‌که تحریم‌های اقتصادی با این شدت اعمال شود، با بسیاری از مشکلات اقتصادی مواجه بوده‌ایم.

 


وی با اشاره به این‌که سوء مدیریت و عدم جهت‌دهی منابع برای حمایت از تولید ملی موجب بروز بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور شده است، خاطرنشان کرد: اگر رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر مسأله اقتصاد مقاومتی تأکید دارند، باید دانست که اقتصاد مقاومتی با حمایت از تولید ملی و به تبع آن رفع معضل بیکاری محقق می‌شود.

 


فتحی‌پور با اشاره به این‌که رفع مشکلات اقتصادی و تورم موجب جلب رضایت مردم از نظام می شود گفت: آنچه برای مردم اولویت و اهمیت دارد، پرداختن به مسائل معیشتی و اقتصادی است و مردم زمانی از مسؤولان ابراز رضایت می‌کنند که مشکلات اقتصادی حل شده باشد.

 


وی با بیان این‌که بیکاری بزرگ ترین مشکل اقتصادی کشور است، تصریح کرد: خانواده ها از بیکاری جوانان خود شدیدا نگران و ناراضی هستند، از این رو دولت باید زمینه اشتغال جوانان را فراهم و نارضایتی خانواده‌ها را رفع کند؛ تاکید ما این است که دولت رفع مشکلات معیشتی را در اولویت نخست خود قرار دهد.

 


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: اگر مردم به توافق یا اقدامات دیگر در حوزه‌ های مختلف راضی هستند برای رفع مشکلات اقتصادی است و اگر قرار باشد با اقدامات دیگر در حوزه سیاست خارجه مشکلات اقتصادی رفع نشود، به یقین نفس این اقدامات موجب رضایت و خرسندی مردم نخواهد شد./935/ت302/ب4

ارسال نظرات