۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۶
کد خبر: ۲۸۴۳۶۸
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

بهره گیری از ظرفیت های داخلی زمینه ساز پیشرفت و توسعه می شود

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که هفته دولت فرصت شایسته برای تبیین خدمات و فعالیت های انجام شده به مردم است، گفت: دولتمردان باید قدردان شهدای گرانقدر باشند و برای تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی و پیشرفت و توسعه از تمام ظرفیت های داخلی استفاده کنند.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، شب گذشته در آیین تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه دستگاه های اجرایی آمل که در مجتمع فرهنگی هنری حضرت ولی عصر(عج) این شهرستان برگزار شد با بیان این که کارکنان دستگاه های اجرایی باید در تکریم ارباب رجوع همت و تلاش وافری داشته باشند، گفت: مردم ولی نعمتان نظام اسلامی هستند و باید تلاش کنیم تا زمینه های مسائل و مشکلات آنان رفع شود.


امام جمعه آمل تصریح کرد: همه کارکنان دستگاه های اجرایی مشغول خدمت رسانی به مردم هستند و اگر عده ای به عنوان نمونه انتخاب شدند به معنای آن نیست که دیگر عزیزان چنین ویژگی ندارند.


وی با بیان این که کارمند نمونه کسی است که غمخوار مردم باشد، گفت: کارکنان دستگاه های اجرایی باید مشکلات مردم را حس کنند و با تمام توان در راستای خدمت به آنان گام بردارند.


حجت الاسلام رحمانی آملی خاطرنشان کرد: مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی وظیفه دارند تا جایی که قانون به آن ها اجازه می دهد در خدمت به مردم باشند و اقدامات شایسته ای را برای رفع امور آنان صورت دهند.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تکریم از مردم به عنوان صاحبان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه ای مهم و اساسی است، گفت: اگر خدایی ناکرده فردی در مقابل ما رفتار بدی داشته باشد باید در برابر رفتار او صبر و تحمل داشته باشیم.


امام جمعه آمل با اشاره به هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد: این شهدای بزرگوار با خدمت صادقانه و ساده زیستی توانستند خدمات ارزشمندی انجام دهند که برای همیشه ماندگار و جاویدان شدند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که هفته دولت فرصت شایسته برای تبیین خدمات و فعالیت های انجام شده به مردم است، گفت: دولتمردان باید قدردان شهدای گرانقدر باشند و برای تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی و پیشرفت و توسعه از تمام ظرفیت های داخلی استفاده کنند.


احمد منفرد، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل با تجلیل از اقدامات خوب ادارات و نهادهای اجرایی آمل در هفته دولت گفت: تلاش کردیم با ارزیابی صادقانه و منصفانه افرادی را به عنوان کارمند و مدیر برتر انتخاب کنیم که دارای ویژگی منحصر به فردی در اجرای وظایف خود باشند.


وی با اشاره به این که برگزاری این همایش ها سبب تشویق و تقویت انگیزه کارمندان می شود، افزود: نباید فراموش کنیم نمونه نزد پروردگار متعال و خلق او مهم تر از همه عناوین و درجات دنیوی است.


سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل با بیان این که هدف از خدمت تنها رضایت مندی مردم است که باید در راستای تحقق آن گام های شایسته ای برداشته شود، گفت: همه ما باید تلاش کنیم تا شاخصه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست‌های ابلاغی دولت را به بهترین نحو ممکن اجرایی کنیم./1314/پ202/ب4

ارسال نظرات