۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۱
کد خبر: ۲۸۴۳۷۹
مشاور استاندار آذربایجان غربی:

اطلاع رسانی خدمات دولت به مردم ضعیف است

خبرگزاری رسا ـ مشاور استاندار آذربایجان غربی با بیان این که صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برنامه های دولت را پوشش نمی دهد، گفت: متأسفانه بحث اطلاع رسانی خدمات دولت به مردم ضعیف است.
فخر آذر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام جعفر فخر آذر، مشاور استاندار آذربایجان غربی شامگاه یکشنبه در همایش نخبگان هنری، فرهنگی و مطبوعاتی آذربایجان غربی اظهار داشت: مفتخریم که به عنوان حامیان دولت تدبیر و امید در انتخابات بودیم.

 

مشاور استاندار آذربایجان غربی افزود: دولت خدمات فراوانی را انجام می دهد اما متأسفانه بحث اطلاع رسانی خدمات دولت به اطلاع مردم نمی رسد.

 

وی با بیان این که صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مطالب دولت را پوشش نمی دهند، گفت: باید از تمامی اصحاب رسانه اعم از رسانه های مکتوب، روزنامه ها و نشریات که خدمات دولت را برای مردم بازگو می کنند تشکر کنم.

 

حجت الاسلام فخر آذر اظهار داشت: ارتباطی که وزرای دولت تدبیر و امید با مراجع عظام قم دارند نسبت به سایر دولت ها بی نظیر است.

 

وی ادامه داد: اگر چه برخی از مسؤولان در صدد عدم شناساندن خدمات دولت هستند، اما مردم خود مسایل را پیگیری می کنند و خدمات دولت را می بینند.

 

مشاور استاندار آذربایجان غربی اظهار داشت: وعده های انتخاباتی تا حدی پیگیری شده و برخی ها مانند کمک به احیای دریاچه ارومیه تا آینده ای نزدیک عملی می شود.

 

وی با اشاره به این که آذربایجان غربی رنگین کمان اقوام و ادیان است، گفت: با توجه به مطالبات مقام معظم رهبری، مردم آذربایجان غربی از تمام اقوام و ادیان با همدلی و همزبانی در کنار هم زندگی می کنند.

 

حجت الاسلام فخر آذر در پایان از برگزاری همایش همدلی اقوام و اقتدار ایران در آذربایجان غربی خبر داد.

 

آذربایجان غربی سنگر اول در مقابل تهاجم فرهنگی است

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به این که آذربایجان غربی با 967 کیلومتر مرز با سه کشور همسایه است، گفت: آذربایجان غربی استان هفت آسمان و هشت بهشت است که دارای قومیت ها و مذاهب مختلف است که به خوبی در کنار هم زندگی می کنند.

 

وی ادامه داد: آذربایجان غربی به جهت هم مرزی با سه کشور همسایه در رابطه با تهاجم فرهنگی سنگر اول است که لازم است از ابعاد مختلف فرهنگی و دینی نگاه ویژه ای شود.

 

رادفر با اشاره به وجود 10 دانشگاه، 8 حوزه علمیه برادران و 11 حوزه علمیه خواهران در آذربایجان غربی، گزارشی از فعالیت تشکل های هنری، فرهنگی و مطبوعاتی استان ارائه کرد.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: بنیاد ملی آذربایجان در استان آذربایجان شرقی و در شهر تبریز دایر شده است که با توجه به تمدن های غنی در آذربایجان غربی نیاز است در این استان نیز تشکیل شود./1301/پ202/ب4

ارسال نظرات