۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰
کد خبر: ۲۸۴۳۸۰
امام جمعه شهر برزک کاشان:

مسؤولان پاسخگوی ارتباط توافق هسته‌ای و بازگشایی سفارت انگلیس در ایران باشند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهر برزک با تأکید بر این‌که چشم و گوش مسؤولان باید متوجه فرمایشات رهبری باشد، گفت: مسؤولان باید پاسخگو باشند که ارتباط بین توافق هسته ای و بازگشایی سفارت انگلیس در ایران چیست با توجه به این‌که رهبر معظم انقلاب بارها از نفوذ دشمنان قسم‌خورده نظام همچون آمریکا و انگلیس اظهار نگرانی می‌کنند.
حجت الاسلام محمد حسين حلاجي مفرد

حجت الاسلام محمد حسین حلاجی مفرد، امام جمعه شهر برزک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که سالروز شهادت رئیسعلی دلواری به عنوان روز مبارزه با استعمار انگلیس نام نهاده شده است، گفت: مسؤولان باید پاسخگو باشند که ارتباط بین توافق هسته ای و بازگشایی سفارت انگلیس در ایران در چیست.

 

وی افزود: بعد از گذشت چند روز از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد ایستادگی در برابر اسرائیل و کمک به فلسطین، مسؤول بلند پایه انگلستان در ایران عنوان می کند که سیاست ایران در مورد اسرائیل تغییر پیدا کرده است.

 

حجت الاسلام حلاجی مفرد با یادآوری این فرمایش رهبر معطم انقلاب مبنی بر این که استاد مکر و حیله آمریکا، کشور انگلیس است، گفت: آمریکا شاگرد استادی به نام انگلیس است.

 

امام جمعه شهر برزک کاشان با اشاره به این‌که با بررسی تاریخ روشن می‌شود که اگر عمرو عاص‌ها نبودند، معاویه‌ها نمی‌توانستند موفق شوند، گفت: انسان‌های مکار در طاغوت ها موجب پیشرفت آنها در دستیابی به اهداف شان می‌شوند.

 

وی با تأکید بر این که چشم و گوش مسؤولان باید متوجه فرمایشات رهبری باشد، گفت: سیاست های نظام زیر نظر رهبر معظم انقلاب است، اما ایشان در فرمایشات خود عنوان می‌کند که نگران هستم که این نگرانی از سوی نفوذ دشمنان قسم خورده ای به نام آمریکا و انگلیس است.

 

به گفته وی، مسؤولان باید بررسی کنند، نگرانی رهبری از چیست و به آن حساس باشند که بازگشایی سفارت انگلیس در این زمینه دارای ابهاماتی است.

 

حجت الاسلام حلاجی مفرد با اشاره به این که کودتای 28 مرداد و قرارداد ترکمن چای و فتنه 88 که نظام را دچار چالش کرد به دلیل دخالت مستقیم انگلیس بود، گفت: انگلیس بعد از مکر و حیله های خود چه اقداماتی برای اعتماد سازی انجام داده است که سفارتش بازگشایی شد./1307/ت302/ح

ارسال نظرات