۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶
کد خبر: ۲۸۴۳۸۸
نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

ایران بزرگ‌ترین قربانی تروریسم است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قزوین گروهک‌های تروریستی را مورد حمایت غرب خواند و گفت: کسانی ایران را متهم به ترور می‌کنند که خود حامی ترور هستند.
سيدفتاح مرتضوي
نماينده ولي فقيه در دانشگاه علوم پزشکي قزوين

حجت الاسلام سیدفتاح مرتضوی، نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، ایران را بزرگ ترین قربانی تروریسم خواند و گفت: ایران تا به امروز حدود هفده هزار نفر از فرهیختگان، دانشمندان، سیاستمداران و حتی مردم عادی خودش را بر اثر ترور از دست داده است.

 

وی گروهک‌های تروریستی را مورد حمایت غرب خواند و افزود: کسانی ایران را متهم به ترور می‌کنند که خود حامی ترور هستند و این در حالی است که ما از کسانی حمایت می‌کنیم که از دید غربی‌ها تروریستند و از دید اسلام و انسانیت مظلوم واقع شده و طالب حق خود هستند.

 

نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قزوین غرب را متهم به وجود مراکز سازماندهی گروهک‌های تروریستی کرد و ابراز داشت: غرب با سازماندهی این گروهک‌ها از آن‌ها حمایت می‌کند تا جهان اسلام را تکه تکه کرده و شیعه و سنی را در برابر هم قرار دهد.

 

حجت الاسلام مرتضوی با محکوم کردن کسانی که در منطقه از تروریسم حمایت می کنند، عنوان داشت: ما باید کسی را که در راه حق و کسی را که در راه باطل قدم بر می دارد بشناسیم و آگاهانه با آن‌ها برخورد کنیم.

 

وی همچنین با بیان این نکته که گروهک‌های تروریستی در حال فروپاشی هستند اضافه کرد: جهان اسلام باید مراقب این باشد که با توطئه‌های دشمن تکه تکه نشود و با آن‌ها مقابله کند.

 

نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قزوین در پایان ترور شخصیت را یکی از انواع تروریسم دانست و اظهار داشت: افرادی نظیر شهید بهشتی که دشمن ابتدا دست به ترور شخصیت این عالم شیعه زد و وقتی در کار خود موفق نشد به ترور شخص ایشان اقدام کرد، پس ما امروز باید با آگاهی بخشی به جامعه افراد بزرگ در معرض تخریب را از این آسیب مصون نگه داریم و همچنین افراد نیز باید برای جلوگیری از این موضوع اعتماد مردم را جلب کنند./955/ت302/ب4

ارسال نظرات