۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۲۸۴۵۶۹
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان اردبیل:

بزرگ‌ترین پیام شهدا حمایت و دفاع از ولایت است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان اردبیل امنیت، آرامش و عزت کنونی ایران اسلامی را مدیون بصیرت رهبر معظم انقلاب، مقاومت ملت و جانفشانی های شهدا و ایثارگران دانست و گفت: بزرگ‌ترین شعار و پیام شهدا حمایت و دفاع از ولایت است.
حجت الاسلام حسين نوري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام حسین نوری، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل، عصر امروز در یادواره شهدای شهرستان اردبیل، خاطرنشان کرد: اگر امروز ایران اسلامی در مقایسه با بحران های سوریه، عراق و یمن این چنین در آرامش است و اگر جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در لوزان سوئیس 18 روز عصا به دست به بست نشست، این عزت به خاطر بصیرت های مقام معظم رهبری، مقاومت ملت با بصیر کشورمان و جانفشانی های شهدای عزیز است.


وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، عزت، امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهدا دانست و گفت: شهدای ما از سرمایه های وجودی خود که جانشان بود گذشتند و ما باید بعد از شهدا کار زینبی کنیم و راه آنان را ادامه دهیم.


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل، افزود: پیام خون شهدا امروز به همه ما عفت، وقار، حیا و دفاع از ولایت  است و ما باید این پیام را با برگزاری یادواره های شهدا  و برنامه ریزی های مناسب فرهنگی به نسل های آینده انتقال دهیم.


حجت الاسلام نوری با بیان اینکه شهدای ما در زمان خود به دنبال منویات ولی فقیه زمان شان بودند و در آن زمان با احساس مسؤولیت از بین زندگی و جبهه، جبهه را به عنوان مسیر زندگانی خود انتخاب نمودند، بیان داشت: اکنون وظیفه ما تبعیت از ولایت و اجرای منویات ولی فقیه زمان است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه اردبیل، اظهار داشت: اگر شهدا نبودند هم اکنون ایران اسلامی نیز وضعیتی شبیه به برخی کشورهای منطقه داشت و به دست کشورهای بیگانه افتاده بود و خدا می دانست برای تاریخ پرافتخار ایران اسلامی چه سرنوشت هایی رقم خورده وثبت وضبط می شد.

 

وی بیان کرد : جوانان و نوجوانان امروز باید با ایثارگری ها، مقاومت ها و صبر و رشادت های ملت ایران اسلامی در 8 سال دفاع مقدس و سال های پس از انقلاب اسلامی آشنا شوند و  قدر این امنیت و آرامش را در کشور بدانند چرا که این امنیت و آرامش در کشور را مدیون هزاران شهید گمنام هستیم./937/پ202/ح

ارسال نظرات